CARLOS JOSE
VILLAGRA ARNEDO
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
ROSA ANA
SATORRE CUERDA
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
ROSA ANA SATORRE CUERDA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (28)
2023
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Decoding Student Error in Programming: An Iterative Approach to Understanding Mental Models
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
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Modelos mentales erróneos y persistentes en programación
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 8, pp. 277-286
2022
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Multisubject PBL: Implementing, Maintaining and Evolving Through 15 Years
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
2021
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A low-level approach to improve programming learning
Universal Access in the Information Society, Vol. 20, Núm. 3, pp. 479-493
2020
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Time-dependent performance prediction system for early insight in learning trends
IJIMAI, Vol. 6, Núm. 2, pp. 112-124
2019
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A guide for game-design-based gamification
Informatics, Vol. 6, Núm. 4
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A guide for making video games accessible to users with cerebral palsy
Universal Access in the Information Society, Vol. 18, Núm. 3, pp. 565-581
2018
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Effects of Low-Level Development on Learning to Program
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
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Explicando el bajo nivel de programación de los estudiantes
ReVisión, Vol. 11, Núm. 1
2017
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Explicando el bajo nivel de programación de los estudiantes
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 2
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Improving the expressiveness of black-box models for predicting student performance
Computers in Human Behavior, Vol. 72, pp. 621-631
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Training socially responsible engineers by developing accessible video games
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
2016
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Gamification of the Learning Process: Lessons Learned
Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 11, Núm. 4, pp. 227-234
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LudifyME: An Adaptive Learning Model Based on Gamification
Formative Assessment, Learning Data Analytics and Gamification: In ICT Education (Elsevier Inc.), pp. 245-269
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Technological ecosystem maps for IT governance: Application to a higher education institution
Open Source Solutions for Knowledge Management and Technological Ecosystems (IGI Global), pp. 50-80
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¿Por qué no evaluamos la evaluación?: Un esbozo para un sistema de evaluación entre iguales
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 1
2014
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Panorámica: serious games, gamification y mucho más
ReVisión, Vol. 7, Núm. 2
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¿Puede un videojuego ayudarnos a predecir los resultados de aprendizaje?
CEUR Workshop Proceedings
2013
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Planificación y análisis de metodologías docentes según el EEES: Primer Curso de Ingeniería Multimedia
La producción científica y la actividad de innovación docente en proyectos de redes (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 222-236
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Planificación y análisis de metodologías docentes según el EEES: Primer Curso de Ingeniería Multimedia
Diseño de acciones de investigación en docencia universitaria (Servicio de Publicaciones), pp. 601-616