MARIA DOLORES ANDUJAR MONTOYA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (31)

2024

  1. Gamification as a Strategy for Teaching Construction Project Management Systems

    Teaching Innovation in Architecture and Building Engineering: challenges of the 21st century (Springer Suiza), pp. 3-16

2023

  1. Construction Management Model Under a Lean Construction Approach Based on Business Process Management (BPM)

    Lecture Notes in Civil Engineering (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 643-658

  2. Construction Management Model Under a Lean Construction Approach Based on Business Process Management (BPM)

    Building Engineering Facing the Challenges of the 21st Century: Holistic Study from the Perspectives of Materials, Construction, Energy and Sustainability (Springer Nature), pp. 643-658

  3. Perception of the Sustainable Development Goals among university students: A multidisciplinary perspective

    Journal of Cleaner Production, Vol. 429

2022

  1. A Smart City Initiative for Participatory Urban Accessibility Planning and Management

    Managing Smart Cities: Sustainability and Resilience Through Effective Management (Springer International Publishing), pp. 13-29

  2. Los objetivos de desarrollo sostenible (ODS): investigación transdisciplinar sobre su percepción por parte del alumnado de la Universidad de Alicante

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 523-537

2021

  1. Docencia en tiempos de COVID-19. Primer curso del Grado enArquitectura Técnica de la UA

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1173-1190

  2. Participatory management to improve accessibility in consolidated urban environments

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 15

2019

  1. Actividades de coordinación del Grado en Arquitectura Técnica: asignaturas de primer curso y acciones de mejora 18/19

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1211

  2. Unexpected consequences in the operation of urban environments

    Kybernetes, Vol. 48, Núm. 2, pp. 253-264

2018

  1. (4030) Actividades de Coordinación del Grado en Arquitectura Técnica: Asignaturas de Primer Curso y Acciones de Mejora 17/18

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 279-296

  2. Citizen participation in urban planning-management processes assessing urban accessibility in smart cities

    SMARTGREENS 2018 - Proceedings of the 7th International Conference on Smart Cities and Green ICT Systems

2017

  1. A comprehensive system for monitoring urban accessibility in smart cities

    Sensors (Switzerland), Vol. 17, Núm. 8

  2. A context-driven model for the flat roofs construction process through sensing systems, internet-of-things and last planner system

    Sensors (Switzerland), Vol. 17, Núm. 7

  3. Actividades de coordinación del Grado en Arquitectura Técnica: asignaturas del primer curso

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 350-361

  4. Análisis DAFO y nuevas directrices de la movilidad de estudiantes en el Grado en Arquitectura Técnica

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 654-668

  5. Data structures modelling for citizen tracking based applications in smart cities

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  6. Implantación del sistema inteligente de gestión de grupos de matriculación de la Escuela Politécnica Superior de la Universidad De Alicante

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1057-1069

  7. Improving urban accessibility: A methodology for urban dynamics analysis in smart, sustainable and inclusive cities

    International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 12, Núm. 3, pp. 357-367