PSICOLOGIA EVOLUTIVA Y DIDACTICA
Fachbereich
Universitat de València
Valencia, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universitat de València (14)
2024
-
Positive Emotions in Family Caregivers of Alzheimer’s Disease Patients: Factors Associated with Gain in Caregiving from a Gender Perspective
Journal of Clinical Medicine, Vol. 13, Núm. 8
-
Resiliencia como mediadora entre género y malestar psicológico en familiares de personas con Alzheimer
Educación e innovación al servicio de la mejora del Conocimiento (Aula Magna), pp. 621-639
2023
-
Psychological Distress in Alzheimer’s Disease Family Caregivers: Gender Differences and the Moderated Mediation of Resilience
Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 23
2022
-
Educación Infantil: Cuerpos y (anti)pedagogías corporales
RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 10, pp. 227-240
-
Predicción del éxito académico a partir de la orientación motivacional, el comportamiento agresivo, y la adaptación del alumnado universitario
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
SUCNR1 Mediates the Priming Step of the Inflammasome in Intestinal Epithelial Cells: Relevance in Ulcerative Colitis
Biomedicines, Vol. 10, Núm. 3
2021
-
Las competencias digitales del alumnado universitario desde un enfoque transversal basado en el modelo DigComp
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1945-1952
-
Programs' Efficacy to Develop Employable Skills for People With Functional Diversity: A Meta-Analysis
International Journal for Research in Vocational Education and Training, Vol. 8, Núm. 3, pp. 300-333
-
Relationship between cyberbullying, motivation and learning strategies, academic performance, and the ability to adapt to university
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 20
2020
-
Optimism as a key to improving mental health in family caregivers of people living with Alzheimer’s disease
Aging and Mental Health, Vol. 24, Núm. 10, pp. 1662-1670
-
Relationship between emotional intelligence, generativity and self-efficacy in secondary school teachers
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 10
2019
-
Authentic leadership and job satisfaction: A fuzzy-set qualitative comparative analysis (fsQCA)
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 8
2018
-
Enseñar y aprender en Aulas Digitales a través de la Realidad Aumentada
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2685-2693
2016
-
Entrevista semiestructurada para la exploración de la violencia sexual sobre las mujeres en la relación de la pareja (EVS)
Informació psicològica, Núm. 111, pp. 18-34