TECNOLOGIA INFORMATICA Y COMPUTACION
Departamento
ALBERTO
GARCÍA GARCÍA
Investigador en el periodo 2016-2019
Publicaciones en las que colabora con ALBERTO GARCÍA GARCÍA (45)
2023
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Unsupervised Hyperbolic Action Recognition
Lecture Notes in Networks and Systems
2022
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3DSliceLeNet: Recognizing 3D Objects Using a Slice-Representation
IEEE Access, Vol. 10, pp. 15378-15392
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A Review on Deep Learning Techniques for Video Prediction
IEEE Transactions on Pattern Analysis and Machine Intelligence, Vol. 44, Núm. 6, pp. 2806-2826
2021
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Graph Convolutional Neural Networks-based 3D Hand Pose Estimation over Point Clouds
Proceedings of the International Joint Conference on Neural Networks
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H-GAN: The power of GANs in your Hands
Proceedings of the International Joint Conference on Neural Networks
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UnrealROX+: An Improved Tool for Acquiring Synthetic Data from Virtual 3D Environments
Proceedings of the International Joint Conference on Neural Networks
2020
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3D Hand Joints Position Estimation with Graph Convolutional Networks: A GraphHands Baseline
Advances in Intelligent Systems and Computing
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COMBAHO: A deep learning system for integrating brain injury patients in society
Pattern Recognition Letters, Vol. 137, pp. 80-90
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Impacto de los Sistemas de Información Geográfica en la motivación y emprendimiento en la materia de Internet de las Cosas
La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 297-307
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Introducción de las tecnologías de localización y los sistemas de geoposicionamiento en el desarrollo de proyectos de internet de las cosas
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1297-1301
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UnrealROX: an extremely photorealistic virtual reality environment for robotics simulations and synthetic data generation
Virtual Reality, Vol. 24, Núm. 2, pp. 271-288
2019
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A visually realistic grasping system for object manipulation and interaction in virtual reality environments
Computers and Graphics (Pergamon), Vol. 83, pp. 77-86
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Deep learning for 3D perception: computer vision and tactile sensing
Deep learning for 3D perception: computer vision and tactile sensing
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Introducción de técnicas de gamificación para la mejora de la motivación y el proceso enseñanza/aprendizaje en ingeniería informática
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1633
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Mejora de la motivación en el proceso enseñanza/aprendizaje mediante técnicas de gamificación: caso de estudio en ingeniería informática
Investigación e innovación en la Enseñanza Superior: Nuevos contextos, nuevas ideas (Octaedro), pp. 1127-1138
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Object Recognition Pipeline: Grasping in Domestic Environments
Rapid Automation: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 456-468
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TactileGCN: A Graph Convolutional Network for Predicting Grasp Stability with Tactile Sensors
Proceedings of the International Joint Conference on Neural Networks
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UA at SemEval-2019 task 5: Setting a strong linear baseline for hate speech detection
NAACL HLT 2019 - International Workshop on Semantic Evaluation, SemEval 2019, Proceedings of the 13th Workshop
2018
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A survey on deep learning techniques for image and video semantic segmentation
Applied Soft Computing Journal, Vol. 70, pp. 41-65
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Bioinspired point cloud representation: 3D object tracking
Neural Computing and Applications, Vol. 29, Núm. 9, pp. 663-672