Publikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Murcia (97)

2024

  1. Acquisition of educational values at the Real Madrid Foundation’s social-sports schools

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  2. Association between of Parental Socialization on Elementary Students' Physical Activity Levels in Murcia Region

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 57, pp. 213-223

  3. Bidirectional relationship between mental health and sport injuries: a review of reviews

    Apunts: Medicina de l'esport, Vol. 59, Núm. 224

  4. Influence of the constraints associated with the numerical game situations on the technical-tactical actions of U-11 football players in Spain

    International Journal of Sports Science and Coaching

  5. La ruta de los gigantes

    Liderazgo educativo y desarrollo sostenible: un viaje hacia el corazón de las escuelas (Graó), pp. 181-264

  6. Pattern of Consumption of Sports Supplements of Spanish Handball Players: Differences According to Gender and Competitive Level

    Nutrients, Vol. 16, Núm. 2

  7. Psychological aspects associated with ACL rehabilitation and recurrence in football players: a systematic review

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 55, pp. 397-410

  8. Sportspersonship orientation in the training process of young football players in different training contexts

    PloS one, Vol. 19, Núm. 10, pp. e0312167

  9. The Self-Concept and Its Relationship with Parental Socialization and Environment in Primary School Students

    Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 7

  10. Unlocking abilities: enhancing executive skills through play and movement in preschool physical education

    Journal of Physical Education and Sport, Vol. 24, Núm. 1, pp. 165-171

2023

  1. Análisis del tiempo de vuelo en los distintos golpeos en competición de jugadores de bádminton sub-11

    JUMP: Journal of Universal Movement and Performance, Núm. 8, pp. 21-32

  2. El patrimonio cultural inmaterial en la formación inicial del profesorado de Educación Primaria

    Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, Núm. 44, pp. 31-50

  3. Funciones ejecutivas y agentes deportivos

    Journal of sport and health research, Vol. 15, Núm. 3

  4. Impacto de una propuesta con aprendizaje basado en juego en educación física sobre el compromiso cognitivo y nivel disfrute en preescolares

    JUMP: Journal of Universal Movement and Performance, Núm. 7, pp. 12-27

  5. Influence of Rule Manipulation on Technical–Tactical Actions in Young Basketball Players: A Scoping Review

    Children, Vol. 10, Núm. 2

  6. La adquisición de competencias transversales y docentes con proyectos de aprendizaje tutorado integrados en una WebQuest en el Grado de Infantil

    Papeles: Revista especializada de la Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad Antonio Nariño., Vol. 15, Núm. 30, pp. 39-63

  7. Niveles de satisfacción y preferencias técnico-tácticas en jóvenes jugadores de fútbol U-12

    Journal of sport and health research, Vol. 15, Núm. 3

  8. Opinión de entrenadores y expertos sobre modificaciones reglamentarias en la categoría preinfantil (Under-13) en baloncesto

    Journal of sport and health research, Vol. 15, Núm. 2

  9. Perceived self-efficacy by Under-10 tennis players when scaling the equipment and play area

    Psychology of Sport and Exercise, Vol. 67

  10. The photographic heritage as a motivational resource to learn and teach history

    Frontiers in Education, Vol. 8