Publicacións (23) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2013

  1. Are soft practices important for quality improvement?

    Journal for Global Business Advancement, Vol. 6, Núm. 2, pp. 78-91

  2. Certificación en calidad, resultados empresariales y estructura organizativa en el sector hotelero español

    Intangible Capital, Vol. 9, Núm. 1, pp. 199-224

  3. Certificación medioambiental, competitividad y resultado empresarial: un estudio híbrido en el sector hotelero

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 13, pp. 113-140

  4. Chinese outbound tourism: new challenges for european tourism

    Enlightening Tourism: a pathmaking journal, Núm. 1, pp. 44-58

  5. Does training influence organisational performance?: Analysis of the Spanish hotel sector

    European Journal of Training and Development, Vol. 37, Núm. 4, pp. 380-413

  6. El efecto dinamizador del capital intelectual en la innovación de las empresas familiares

    Economía industrial, Núm. 388, pp. 121-128

  7. Formas de establecimiento en el mercado extranjero: factores determinantes para el caso de la multinacional india Tata

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 13, Núm. 2, pp. 89-109

  8. Gestión medioambiental y rentabilidad: una revisión de la literatura en el sector hotelero

    Cuadernos económicos de ICE, Núm. 86, pp. 107

  9. Human resource management approaches in Spanish hotels: An introductory analysis

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 35, pp. 339-347

  10. Information systems offshore outsourcing: Managerial conclusions from academic research

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 9, Núm. 2, pp. 229-259

  11. Information technology outsourcing in financial services

    Service Industries Journal, Vol. 33, Núm. 9-10, pp. 909-924

  12. Innovation in public services: The case of Spanish local government

    Journal of Business Research, Vol. 66, Núm. 10, pp. 2024-2033

  13. Intellectual capital model for family firms

    Knowledge Management Research and Practice, Vol. 11, Núm. 2, pp. 184-195

  14. Internalization of quality management in service organizations

    Managing Service Quality, Vol. 23, Núm. 6, pp. 456-473

  15. La elección entre filial propia y joint venture: el caso de las multinacionales chinas

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 870, pp. 131-146

  16. Outsourcing and strategy in Spanish town halls: A field study

    Management Decision, Vol. 51, Núm. 1, pp. 97-119

  17. Propuesta de código ético para la asignatura de Gestión de la Calidad: comparativa interuniversitaria

    Educade: revista de educación en contabilidad, finanzas y administración de empresas, Núm. 4, pp. 111-123

  18. Redes sociales en industrias culturales: opiniones desde la praxis

    Economía industrial, Núm. 389, pp. 67-76

  19. Repercusión económica y eficiencia de una empresa cultural: El caso del Marq.

    3c Empresa: investigación y pensamiento crítico, Vol. 2, Núm. 3

  20. The internationalisation of Indian multinationals: Determinants of expansion through acquisitions

    Journal of the Asia Pacific Economy, Vol. 18, Núm. 1, pp. 115-132