Departamento
ORGANIZACION DE EMPRESAS
Publicacións (23) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2013
-
Are soft practices important for quality improvement?
Journal for Global Business Advancement, Vol. 6, Núm. 2, pp. 78-91
-
Certificación en calidad, resultados empresariales y estructura organizativa en el sector hotelero español
Intangible Capital, Vol. 9, Núm. 1, pp. 199-224
-
Certificación medioambiental, competitividad y resultado empresarial: un estudio híbrido en el sector hotelero
Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 13, pp. 113-140
-
Chinese outbound tourism: new challenges for european tourism
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, Núm. 1, pp. 44-58
-
Does training influence organisational performance?: Analysis of the Spanish hotel sector
European Journal of Training and Development, Vol. 37, Núm. 4, pp. 380-413
-
El efecto dinamizador del capital intelectual en la innovación de las empresas familiares
Economía industrial, Núm. 388, pp. 121-128
-
Formas de establecimiento en el mercado extranjero: factores determinantes para el caso de la multinacional india Tata
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 13, Núm. 2, pp. 89-109
-
Gestión medioambiental y rentabilidad: una revisión de la literatura en el sector hotelero
Cuadernos económicos de ICE, Núm. 86, pp. 107
-
Human resource management approaches in Spanish hotels: An introductory analysis
International Journal of Hospitality Management, Vol. 35, pp. 339-347
-
Information systems offshore outsourcing: Managerial conclusions from academic research
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 9, Núm. 2, pp. 229-259
-
Information technology outsourcing in financial services
Service Industries Journal, Vol. 33, Núm. 9-10, pp. 909-924
-
Innovation in public services: The case of Spanish local government
Journal of Business Research, Vol. 66, Núm. 10, pp. 2024-2033
-
Intellectual capital model for family firms
Knowledge Management Research and Practice, Vol. 11, Núm. 2, pp. 184-195
-
Internalization of quality management in service organizations
Managing Service Quality, Vol. 23, Núm. 6, pp. 456-473
-
La elección entre filial propia y joint venture: el caso de las multinacionales chinas
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 870, pp. 131-146
-
Outsourcing and strategy in Spanish town halls: A field study
Management Decision, Vol. 51, Núm. 1, pp. 97-119
-
Propuesta de código ético para la asignatura de Gestión de la Calidad: comparativa interuniversitaria
Educade: revista de educación en contabilidad, finanzas y administración de empresas, Núm. 4, pp. 111-123
-
Redes sociales en industrias culturales: opiniones desde la praxis
Economía industrial, Núm. 389, pp. 67-76
-
Repercusión económica y eficiencia de una empresa cultural: El caso del Marq.
3c Empresa: investigación y pensamiento crítico, Vol. 2, Núm. 3
-
The internationalisation of Indian multinationals: Determinants of expansion through acquisitions
Journal of the Asia Pacific Economy, Vol. 18, Núm. 1, pp. 115-132