Publicaciones en las que colabora con JOSE MANUEL GARCIA FERNANDEZ (91)

2021

  1. Análisis del perfil lingüístico y las motivaciones del alumnado de primero del grado en Ciencias de la Actividad Física y el Deporte para mejorar el proceso de captación del grupo de Alto Rendimiento Académico (ARA)

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2389-2396

  2. Classifying Students With School Refusal Behavior and Their Relationship to Learning Strategies

    Frontiers in Education, Vol. 6

  3. Dispositional Empathy and Emotional Intelligence in terms of Perfectionistic Automatic Thoughts

    The Spanish Journal of Psychology, Núm. 24

  4. Exploring different types of school refusers through latent profile analysis and school-related stress associations

    Science Progress, Vol. 104, Núm. 3

  5. Perfectionism, motives, and barriers to exercise from a person-oriented approach

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 15

  6. Repercusión de las habilidades sociales en los equipos de trabajo en el contexto universitario de docencia dual

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 3045-3062

  7. School refusal behavior profiles, optimism/pessimism, and personality traits in spanish children

    Education Sciences, Vol. 11, Núm. 9

  8. School refusal behaviour profiles and academic self-attributions in language and literature

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 13

2020

  1. Análisis del perfil lingüístico en lengua inglesa del alumnado de Alto Rendimiento Académico (ARA) de Primer del Grado de Maestro de Educación Primaria

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 703-707

  2. Attributional style in mathematics across anxiety profiles in Spanish children

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3, pp. 1-11

  3. Factor Invariance of the Trait Meta-Mood Scale–24 in a Sample of Chilean Adolescents

    Journal of Personality Assessment, Vol. 102, Núm. 2, pp. 231-237