DARI
ESCANDELL MAESTRE
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con DARI ESCANDELL MAESTRE (20)
2022
-
La percepció de la identitat sexual, de gènere i de raça en l’alumnat universitari a través de la lectura literària
Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1799-1801
2021
-
La cultura juvenil i el cànon literari: una distància insalvable?
Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 295-304
-
La influència de la cultura juvenil en la confecció d’un cànon literari alternatiu
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2197-2204
2020
-
El club de lectura com a estratègia per a millorar la competència literària de l’alumnat
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 747-754
2016
-
Educació literària: perspectives didàctiques actuals en la literatura per a infants i jóvens
Ítaca: Revista de Filología, Núm. 7, pp. 13-15
-
Ensenyar valencià com a L2 en l'aula d'Educació Infantil: reformulació metodològica, replantejament didàctic i revisió de continguts
Investigación e Innovación Educativa en Docencia Universitaria: Retos, propuestas y acciones (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 880-897
-
Herramientas para la mejora de la competencia oral en valenciano: prácticas de conversación mediante parejas lingüísticas
Aprendizajes plurilingües y literarios: Nuevos enfoques didácticos
-
Xarxa de literatura catalana infantil (Grau d'Educació Infantil)
Innovaciones metodológicas en docencia universitaria: resultados de investigación (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1825-1836
2015
-
Docència per a l'obtenció del certificat de Capacitació en valencià a través dels estudis de Grau de Mestre: assignatures de competència professional
Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1278-1300
-
Tàndems lingüístics: la continuïtat a una metodologia d'eficàcia contrastada
XIII Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria: nuevas estrategias organizativas y metodológicas en la formación universitaria para responder a la necesidad de adaptación y cambio
2014
-
El Plan de Acción Tutorial en la Facultad de Educación: trabajo colaborativo y acompañamiento tutorial
El reconocimiento docente. Innovar e investigar con criterios de calidad: XII Jornadas de redes de investigación en docencia universitaria
-
Llengua, 5 Primària
Sedaví (València) : Tabarca Llibres, D.L. 2014
-
Llengua, 5 Primària. Quadern
Sedaví (València) : Tabarca Llibres, D.L. 2014
-
Tàndems de llengua: una proposta de voluntariat lingüístic a la Facultat d'Educació
Estudis filològics en homenatge al professor Joan J. Ponsoda (Departament de Filologia Catalana), pp. 291-311
2013
-
Memòria de la xarxa d'Educació Primària (matèries Filologia Catalana)
Diseño de acciones de investigación en docencia universitaria (Servicio de Publicaciones), pp. 280-293
-
Xarxa Educació Infantil (matèries de Filologia Catalana)
Diseño de acciones de investigación en docencia universitaria (Servicio de Publicaciones), pp. 261-279
2009
-
Llengua Catalana
Un proyecto colaborativo en la Facultad de Educación: guías docentes de la titulación de maestro (Marfil), pp. 69-92
-
Recursos rondallístics en la narrativa de Maria-Antònia Oliver: tòpics i llengua
Illes i insularitat en el folklore dels Països Catalans
-
Tàndems de llengua: una proposta de voluntariat lingüístic a la Facultat d´Educació
Investigar desde un contexto educativo innovador (Marfil), pp. 119-136
2007
-
Pràctiques de conversa en l'assignatura Llengua Catalana de la diplomatura de Mestre: els tàndems dins del sistema de crèdits ECTS
V Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: La construcció col·legiada del model docent universitari del segle XXI