Publicaciones en las que colabora con DARI ESCANDELL MAESTRE (20)

2022

  1. La percepció de la identitat sexual, de gènere i de raça en l’alumnat universitari a través de la lectura literària

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1799-1801

2021

  1. La cultura juvenil i el cànon literari: una distància insalvable?

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 295-304

  2. La influència de la cultura juvenil en la confecció d’un cànon literari alternatiu

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2197-2204

2020

  1. El club de lectura com a estratègia per a millorar la competència literària de l’alumnat

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 747-754

2016

  1. Educació literària: perspectives didàctiques actuals en la literatura per a infants i jóvens

    Ítaca: Revista de Filología, Núm. 7, pp. 13-15

  2. Ensenyar valencià com a L2 en l'aula d'Educació Infantil: reformulació metodològica, replantejament didàctic i revisió de continguts

    Investigación e Innovación Educativa en Docencia Universitaria: Retos, propuestas y acciones (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 880-897

  3. Herramientas para la mejora de la competencia oral en valenciano: prácticas de conversación mediante parejas lingüísticas

    Aprendizajes plurilingües y literarios: Nuevos enfoques didácticos

  4. Xarxa de literatura catalana infantil (Grau d'Educació Infantil)

    Innovaciones metodológicas en docencia universitaria: resultados de investigación (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1825-1836

2015

  1. Docència per a l'obtenció del certificat de Capacitació en valencià a través dels estudis de Grau de Mestre: assignatures de competència professional

    Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1278-1300

  2. Tàndems lingüístics: la continuïtat a una metodologia d'eficàcia contrastada

    XIII Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria: nuevas estrategias organizativas y metodológicas en la formación universitaria para responder a la necesidad de adaptación y cambio

2014

  1. El Plan de Acción Tutorial en la Facultad de Educación: trabajo colaborativo y acompañamiento tutorial

    El reconocimiento docente. Innovar e investigar con criterios de calidad: XII Jornadas de redes de investigación en docencia universitaria

  2. Llengua, 5 Primària

    Sedaví (València) : Tabarca Llibres, D.L. 2014

  3. Llengua, 5 Primària. Quadern

    Sedaví (València) : Tabarca Llibres, D.L. 2014

  4. Tàndems de llengua: una proposta de voluntariat lingüístic a la Facultat d'Educació

    Estudis filològics en homenatge al professor Joan J. Ponsoda (Departament de Filologia Catalana), pp. 291-311

2013

  1. Memòria de la xarxa d'Educació Primària (matèries Filologia Catalana)

    Diseño de acciones de investigación en docencia universitaria (Servicio de Publicaciones), pp. 280-293

  2. Xarxa Educació Infantil (matèries de Filologia Catalana)

    Diseño de acciones de investigación en docencia universitaria (Servicio de Publicaciones), pp. 261-279

2009

  1. Llengua Catalana

    Un proyecto colaborativo en la Facultad de Educación: guías docentes de la titulación de maestro (Editorial Marfil), pp. 69-92

  2. Recursos rondallístics en la narrativa de Maria-Antònia Oliver: tòpics i llengua

    Illes i insularitat en el folklore dels Països Catalans

  3. Tàndems de llengua: una proposta de voluntariat lingüístic a la Facultat d´Educació

    Investigar desde un contexto educativo innovador (Editorial Marfil), pp. 119-136

2007

  1. Pràctiques de conversa en l'assignatura Llengua Catalana de la diplomatura de Mestre: els tàndems dins del sistema de crèdits ECTS

    V Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: La construcció col·legiada del model docent universitari del segle XXI