Departamento
MARKETING
Publicaciones (20) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
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A quantitative analysis of factors related to adolescent cybervictimization in Spain: A multilevel logistic regression approach
Children and Youth Services Review, Vol. 155
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An Experimental Study of How Missing Employee Empathy in Failed Service Interactions Affects Empathetic Customers’ EWoM-Giving Behaviour
Administrative Sciences, Vol. 13, Núm. 5
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Análisis del grado de madurez de sitios webs: Aplicación a las cadenas hoteleras
Cuadernos de turismo, Núm. 52, pp. 69-94
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Are advertising campaigns for water conservation in Latin America persuasive? A mixed-method approach
International Review on Public and Nonprofit Marketing
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Barriers and Motivators of Household Water-Conservation Behavior: A Bibliometric and Systematic Literature Review
Water (Switzerland), Vol. 15, Núm. 23
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Comunidad de aprendizaje de prácticas con pequeños grandes retos proambientales
Revie: Revista de Investigación y Evaluación Educativa, Vol. 10, Núm. 2, pp. 44-67
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De MOOC A SPOC, una metodología eficaz y divertida para enseñar marketing
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 75, Núm. 4, pp. 33-52
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Diferencias de género en el comportamiento de reciclaje: las mujeres reciclan más
Proceedings 2nd international congress: education and knowledge
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El aprendizaje basado en proyectos: Una metodología útil para disminuir las diferencias de género en el comportamiento de reciclaje
Educación y sociedad: claves interdisciplinares (Octaedro), pp. 719-729
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Inbound marketing in the hospitality industry: A systematic review of the last 12 years
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, Vol. 13, Núm. 1, pp. 86-125
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Marketing y consumo responsable: una experiencia docente basada en retos y sostenibilidad como ejes transversales
Journal of Management and Business Education, Vol. 6, Núm. 0, pp. 600-622
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Mentorización en el Programa de Acción Tutorial de la Facultad de Ciencias Económicas de la UA: retos y satisfacciones
Fortaleciendo el aprendizaje: recursos y tutorización en el Programa de Acción Tutorial para el Alumnado de la Universidad de Alicante (Octaedro), pp. 57-78
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Modelling the group dynamics in the wine industry
International Journal of Wine Business Research, Vol. 35, Núm. 1, pp. 25-44
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New Insights on the Allocation of Innovation Subsidies: A Machine Learning Approach
Journal of the Knowledge Economy
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Quality of an experience good: the interaction of price and advertising as a determining factor
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 34, Núm. 7-8, pp. 807-826
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Satisfaction and Expenditure in Wineries: A Prospect Theory Approach
Journal of Hospitality and Tourism Research, Vol. 47, Núm. 2, pp. 354-374
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Slow fashion for children: Parents’ dilemma regarding sustainability, price, ethics and children’s upbringing
Consumo, marcas e intangibles en el público infantil y joven (Dykinson), pp. 101-116
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The role of social marketing in achieving the planet sustainable development goals (SDGs)
International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 20, Núm. 3, pp. 559-571
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Understanding sales enablement in complex B2B companies: Uncovering similarities and differences in a cross-functional and multi-level case study
Industrial Marketing Management, Vol. 108, pp. 47-64
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Virtual reality in retirement communities: Technology acceptance and tourist destination recommendation
Journal of Vacation Marketing, Vol. 29, Núm. 2, pp. 275-290