Communications dans un congrès (28) Publications auxquelles un chercheur a participé

2022

  1. AWARENESS OF BUILDING UP NEGATIVE KNOWLEDGE – A VIGNETTE-BASED STUDY ON PRE-SERVICE TEACHERS’ REACTIONS TO MISTAKES

    Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  2. Ansiedad hacia la enseñanza de las matemáticas de futuros maestros en prácticas

    I International Congress. Education and Knowledge: proceedings

  3. CARTOONS IN MATHEMATICS EDUCATION RESEARCH, TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT, AND IN THE MATHEMATICS CLASSROOM

    Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  4. Características de la alta capacidad matemática en estudiantes de educación primaria cuando resuelven tareas geométricas

    I International Congress. Education and Knowledge: proceedings

  5. Ciudad de México en el aula de secundaria: una aproximación al léxico y al espacio urbanos desde Cosmorama

    I International Congress. Education and Knowledge: proceedings

  6. Competencia en claves en el currículo de Primaria: competencia en comunicación lingüística desde el componente sociocultural en ELE

    I International Congress. Education and Knowledge: proceedings

  7. Diseño de representaciones de la práctica sobre el razonamiento proporcional para desarrollar la competencia mirar profesionalmente

    I International Congress. Education and Knowledge: proceedings

  8. Do Pre-Service Teachers Inherently Develop Intercultural Awareness on Placements?

    I International Congress. Education and Knowledge: proceedings

  9. ELICITING MATHEMATICAL KNOWLEDGE IN PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS: A CONCEPT CARTOON ON DIVISIBILITY

    Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  10. Experiencia de formación innovadora para el Profesorado de Educación Primaria en multiculturalidad y plurilingüismo en la Comunidad Valenciana. Contenidos prácticos

    Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge

  11. Experiencia de formación innovadora para el Profesorado de Educación Primaria en multiculturalidad y plurilingüismo en la Comunidad Valenciana. Contenidos teóricos

    Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge

  12. Experiencias innovadoras para el profesorado de lenguas en España, Francia y el Caribe anglosajón.Formación y prácticas

    Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge

  13. FACTORS IN GEOMETRICAL TEACHING THAT SUPPORT CHILDREN’S UNDERSTANDING OF POLYGONS

    Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  14. HOW PRIMARY SCHOOL STUDENTS PERFORM MULTIPLICATIVE STRUCTURE PROBLEMS WITH NATURAL AND RATIONAL NUMBERS

    Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  15. Incorporating the Content-based Instruction approach and the use of ICTs in Science Environments at the University

    I International Congress. Education and Knowledge: proceedings

  16. Interacción entre la maestra y los estudiantes en la enseñanza aprendizaje de clases de polígonos

    Investigación en Educación Matemática XXV

  17. Introducción a las constelaciones multimodales para la Didácticade la Literatura

    Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge

  18. LEARNING TO ANALYSE STUDENTS’ PROBLEM-SOLVING STRATEGIES WITH CARTOON VIGNETTES

    Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  19. La expresión escrita en los materiales de español como lengua extranjera para niños (nivel A2)

    I International Congress. Education and Knowledge: proceedings

  20. Nuevas galaxias hacia la generación del 27: constelaciones multimodalespoéticas

    Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge