Departamento
INNOVACION Y FORMACION DIDACTICA
Aportaciones congreso (28) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
AWARENESS OF BUILDING UP NEGATIVE KNOWLEDGE – A VIGNETTE-BASED STUDY ON PRE-SERVICE TEACHERS’ REACTIONS TO MISTAKES
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
-
Ansiedad hacia la enseñanza de las matemáticas de futuros maestros en prácticas
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
CARTOONS IN MATHEMATICS EDUCATION RESEARCH, TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT, AND IN THE MATHEMATICS CLASSROOM
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
-
Características de la alta capacidad matemática en estudiantes de educación primaria cuando resuelven tareas geométricas
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
Ciudad de México en el aula de secundaria: una aproximación al léxico y al espacio urbanos desde Cosmorama
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
Competencia en claves en el currículo de Primaria: competencia en comunicación lingüística desde el componente sociocultural en ELE
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
Diseño de representaciones de la práctica sobre el razonamiento proporcional para desarrollar la competencia mirar profesionalmente
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
Do Pre-Service Teachers Inherently Develop Intercultural Awareness on Placements?
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
ELICITING MATHEMATICAL KNOWLEDGE IN PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS: A CONCEPT CARTOON ON DIVISIBILITY
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
-
Experiencia de formación innovadora para el Profesorado de Educación Primaria en multiculturalidad y plurilingüismo en la Comunidad Valenciana. Contenidos prácticos
Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge
-
Experiencia de formación innovadora para el Profesorado de Educación Primaria en multiculturalidad y plurilingüismo en la Comunidad Valenciana. Contenidos teóricos
Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge
-
Experiencias innovadoras para el profesorado de lenguas en España, Francia y el Caribe anglosajón.Formación y prácticas
Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge
-
FACTORS IN GEOMETRICAL TEACHING THAT SUPPORT CHILDREN’S UNDERSTANDING OF POLYGONS
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
-
HOW PRIMARY SCHOOL STUDENTS PERFORM MULTIPLICATIVE STRUCTURE PROBLEMS WITH NATURAL AND RATIONAL NUMBERS
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
-
Incorporating the Content-based Instruction approach and the use of ICTs in Science Environments at the University
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
Interacción entre la maestra y los estudiantes en la enseñanza aprendizaje de clases de polígonos
Investigación en Educación Matemática XXV
-
Introducción a las constelaciones multimodales para la Didácticade la Literatura
Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge
-
LEARNING TO ANALYSE STUDENTS’ PROBLEM-SOLVING STRATEGIES WITH CARTOON VIGNETTES
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
-
La expresión escrita en los materiales de español como lengua extranjera para niños (nivel A2)
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
Nuevas galaxias hacia la generación del 27: constelaciones multimodalespoéticas
Proceedings. 1st International Congress: Humanities and Knowledge: Humanities as a nexus of knowledge