INNOVACION Y FORMACION DIDACTICA
Departamento
Universitat Autònoma de Barcelona
Barcelona, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat Autònoma de Barcelona (8)
2022
-
TOWARDS A NEWER NOTION: NOTICING LANGUAGES FOR MATHEMATICS CONTENT TEACHING
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
2021
2018
-
Oportunidades que emergen de la relación entre perspectivas: Análisis del conocimiento y/o competencia docente
Investigación en Educación Matemática XXII
2014
-
Improving our own knowledge through analysing an episode from teachers' practice - different focuses of analysis
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XVIII
-
Mejorar nuestro propio conocimiento mediante el análisis de un episodio de la práctica – distintos focos de análisis
Investigación en Educación Matemática XVIII
-
Therapeutic benefits of body percussion using the BAPNE method
ERPA INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATION (ERPA CONGRESS 2014)
2011
-
PROBLEM-BASED LEARNING AS A METHODOLOGY OF STUDYING THE DIDACTIC KNOWLEDGE OF DERIVATIVES IN UNDERGRADUATE COURSES IN MATHEMATICS FOR ECONOMISTS
PROCEEDINGS OF THE SEVENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME 7)
2003
-
Concepciones y creencias de los profesores universitarios de matemáticas acerca de la enseñanza de las ecuaciones diferenciales
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 21, Núm. 2, pp. 265-280