EKATERINA
SINYASHINA SINYASHINA
PROFESOR/A ASOCIADO/A LOU
Argitalpenak (11) EKATERINA SINYASHINA SINYASHINA argitalpenak
2024
-
Teaching english phonemes and detecting problematic sounds through minimal pairs: A studywith spanish high shool students
Tejiendo palabras: explorando la lengua, la lingüística y el proceso de traducción en la era de la inteligencia artificial (Dykinson), pp. 398-416
2023
-
Informal use of authentic videos: the gender variable
Technologies, multimodality and media culture for gender equality: Advancing in digital transformation of education (Dykinson), pp. 83-108
-
The use of didactic YouTube videos for the teaching and learning of the english consonant and semi-consonant phonemes
Innovación en la enseñanza de lenguas: mejoras docentes para el aprendizaje del siglo XXI (Dykinson), pp. 739-759
2022
-
Incidental Learning of Word Stress with Captioned Authentic Videos: The Effect of Repetition
RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada, Vol. 21, Núm. 1, pp. 19-39
-
Spanish University Students' Use of Authentic Videos and their Motives for Engaging in this Informal Activity:: A Study with EFL Learners of Different Proficiency Levels
Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 65, pp. 59-86
2021
-
Investigación sobre la efectividad de los recursos digitales durante la pandemia
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2983-3004
-
WebQuest como herramienta para el fomento de metodologías activas en la asignatura de Lexicología Inglesa
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2745-2752
2020
-
Watching Captioned Authentic Videos for Incidental Vocabulary Learning: Is It Effective?
NJES Nordic Journal of English Studies, Vol. 19, Núm. 1, pp. 28-64
-
‘Incidental + Intentional’ vs ‘Intentional + Incidental’ Vocabulary Learning: Which is More Effective?
Complutense Journal of English Studies, Núm. 28, pp. 93-108
2019
-
Instagram como nuevo escenario de aprendizaje del léxico no estándar del inglés
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 483
-
The effect of repetition on incidental legal vocabulary learning through long-term exposure to authentic videos
ESP Today, Vol. 7, Núm. 1, pp. 44-67