ANGEL
GARCIA MUÑOZ
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
Argitalpenak (37) ANGEL GARCIA MUÑOZ argitalpenak
2024
-
Assessing the role of visual dysfunctions in the association between visual symptomatology and the use of digital devices
Journal of Optometry, Vol. 17, Núm. 3
2023
-
Efficacy of optometric phototherapy: a systematic review
Journal of Optometry, Vol. 16, Núm. 4, pp. 305-314
2022
-
Validation of the Symptom Questionnaire for Visual Dysfunctions (SQVD): A Questionnaire to Evaluate Symptoms of any Type of Visual Dysfunctions
Translational Vision Science and Technology, Vol. 11, Núm. 2
2021
-
Facebook en la docencia de Contactología 1
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2795-2808
-
Rasch analysis for development and reduction of Symptom Questionnaire for Visual Dysfunctions (SQVD)
Scientific Reports, Vol. 11, Núm. 1
2020
-
Delphi methodology for symptomatology associated with visual dysfunctions
Scientific Reports, Vol. 10, Núm. 1
2018
-
Análisis e innovación en los procesos de evaluación de las asignaturas del Máster en Optometría Avanzada y Salud Visual
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1315-1330
-
Measuring the heterophoria: Agreement between two methods in non-presbyopic and presbyopic patients
Journal of Optometry: peer-reviewed Journal of the Spanish General Council of Optometry, Vol. 11, Núm. 3, pp. 153-159
2017
-
Innovación docente en los recursos de aprendizaje en el Máster en Optometría Avanzada y Salud Visual
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 325-337
2016
-
Accommodative and binocular dysfunctions: prevalence in a randomised sample of university students
Clinical and Experimental Optometry, Vol. 99, Núm. 4, pp. 313-321
-
Puesta en marcha del Máster en Optometría Avanzada y Salud Visual
XIV Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria: investigación, innovación y enseñanza universitaria: enfoques pluridisciplinares
-
Seguimiento del Grado en Óptica y Optometría
Innovaciones metodológicas en docencia universitaria: resultados de investigación (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 203-211
-
Seguimiento del Máster en Optometría Avanzada y Salud Visual
Investigación e Innovación Educativa en Docencia Universitaria: Retos, propuestas y acciones (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 590-601
2015
-
Characterization of visual symptomatology associated with refractive, accommodative, and binocular anomalies
Journal of Ophthalmology, Vol. 2015
2014
-
Is there any evidence for the validity of diagnostic criteria used for accommodative and nonstrabismic binocular dysfunctions?
Journal of Optometry: peer-reviewed Journal of the Spanish General Council of Optometry, Vol. 7, Núm. 1, pp. 2-21
-
Reducing visual deficits caused by refractive errors in school and preschool children: Results of a pilot school program in the Andean region of Apurimac, Peru
Global Health Action, Vol. 7, Núm. 1
-
Symptomatology associated with accommodative and binocular vision anomalies
Journal of Optometry
-
Trabajo de coordinación para la implantación del Máster en Optometría Avanzada y Salud Visual
El reconocimiento docente. Innovar e investigar con criterios de calidad: XII Jornadas de redes de investigación en docencia universitaria
-
¿Existe alguna evidencia en cuanto a la validez de los criterios diagnósticos utilizados para las disfunciones acomodativas y binoculares no estrábicas?
Gaceta de optometría y óptica oftálmica, Núm. 490, pp. 52-53
2013
-
Diagnostic validity of clinical signs associated with a large exophoria at near
Journal of Ophthalmology, Vol. 2013