MARTA
MARTIN LLAGUNO
CATEDRATICO/A DE UNIVERSIDAD
Argitalpenak (167) MARTA MARTIN LLAGUNO argitalpenak
2024
-
The communication of public aid in the European Union: the case of Next Generation European funds
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 37, Núm. 3, pp. 141-159
2023
-
A Post-Covid Comparative Analysis of Digital Skills in Vocational Education Teachers for 4 Latin American Countries
Addressing Inequities in Modern Educational Assessment: Bridging the Gap (Springer International Publishing), pp. 1-14
-
Communication and Transparency of Innovation: The Case of the Valencian Community (Spain)
Systems, Vol. 11, Núm. 1
2022
-
Accountability of unaccountable institutions: oversight of the press, social networks, and the Spanish Parliament over the Spanish king emeritus
El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 4
-
An artificial intelligence analysis of climate-change influencers' marketing on Twitter
Psychology and Marketing, Vol. 39, Núm. 12, pp. 2273-2283
-
Análisis bibliométrico de la investigación española sobre publicidad y género indexada en Web of Science y Scopus: un estudio de las diferencias existentes entre los autores y las autoras
El Género se abre paso en la sociedad (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 355-368
-
Conocimiento de los fondos europeos en las empresas españolas ¿Es la desinformación un freno a la absorción?
El poder de la comunicación: actores, estrategias y alternativas (Dykinson), pp. 269-291
-
Dislexia en el entorno universitario. Las dificultades de lectoescritura y su repercusión en los estudiosdel Grado en Publicidad y RRPP: Detección de casos y orientaciones para una docencia inclusiva
Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1237-1256
-
European Funds at the Level of the Spanish Autonomous Communities: Is Administrative Communication Discouraging Open Innovation?
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 8, Núm. 3
-
From Ignorance to Distrust: The Public “Discovery” of COVID-19 Around International Women’s Day in Spain
International Journal of Communication, Vol. 16, pp. 409-436
-
La relación entre la agenda política y la agenda mediática en España: el caso de los escándalos de Juan Carlos I
Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 57, pp. 49-68
-
Sistematic review on R&D&I aid in Spain
Intangible Capital, Vol. 18, Núm. 3, pp. 331-349
2021
-
Communication policies for innovation financed with public funds in Spain: the experts’ view
El profesional de la información, Vol. 30, Núm. 3
2019
-
Scientific productivity in Spain about R & D & i grants
Espacios, Vol. 40, Núm. 10
-
The communication of innovation carried out by spanish companies in 2016 and 2017 through social networks
Hipertext.net: Revista Académica sobre Documentación Digital y Comunicación Interactiva, Núm. 19
-
Transparencia y regeneración en la universidad
Nueva revista de política, cultura y arte, Núm. 3, pp. 11-28
2018
-
Communication of innovation through online media
El profesional de la información, Vol. 27, Núm. 4, pp. 840-848
-
How should companies that receive R&D&I funds communicate? Legal requirements in Spain
El profesional de la información, Vol. 27, Núm. 3, pp. 633-640
-
Obligaciones de comunicación para empresas españolas receptoras de ayudas estatales de I+D+I
Revista DYNA, Vol. 93, Núm. 3, pp. 268-271
-
¿Forman parte los valores sociales del ADN de las empresas?
Comunicación y Conocimiento: resúmenes del VI Congreso Internacional de laAE-IC