Publikationen (167) Publikationen von MARTA MARTIN LLAGUNO

2024

  1. The communication of public aid in the European Union: the case of Next Generation European funds

    Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 37, Núm. 3, pp. 141-159

2023

  1. A Post-Covid Comparative Analysis of Digital Skills in Vocational Education Teachers for 4 Latin American Countries

    Addressing Inequities in Modern Educational Assessment: Bridging the Gap (Springer International Publishing), pp. 1-14

  2. Communication and Transparency of Innovation: The Case of the Valencian Community (Spain)

    Systems, Vol. 11, Núm. 1

2022

  1. Accountability of unaccountable institutions: oversight of the press, social networks, and the Spanish Parliament over the Spanish king emeritus

    El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 4

  2. An artificial intelligence analysis of climate-change influencers' marketing on Twitter

    Psychology and Marketing, Vol. 39, Núm. 12, pp. 2273-2283

  3. Análisis bibliométrico de la investigación española sobre publicidad y género indexada en Web of Science y Scopus: un estudio de las diferencias existentes entre los autores y las autoras

    El Género se abre paso en la sociedad (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 355-368

  4. Conocimiento de los fondos europeos en las empresas españolas ¿Es la desinformación un freno a la absorción?

    El poder de la comunicación: actores, estrategias y alternativas (Dykinson), pp. 269-291

  5. Dislexia en el entorno universitario. Las dificultades de lectoescritura y su repercusión en los estudiosdel Grado en Publicidad y RRPP: Detección de casos y orientaciones para una docencia inclusiva

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1237-1256

  6. European Funds at the Level of the Spanish Autonomous Communities: Is Administrative Communication Discouraging Open Innovation?

    Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 8, Núm. 3

  7. From Ignorance to Distrust: The Public “Discovery” of COVID-19 Around International Women’s Day in Spain

    International Journal of Communication, Vol. 16, pp. 409-436

  8. La relación entre la agenda política y la agenda mediática en España: el caso de los escándalos de Juan Carlos I

    Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 57, pp. 49-68

  9. Sistematic review on R&D&I aid in Spain

    Intangible Capital, Vol. 18, Núm. 3, pp. 331-349

2019

  1. Scientific productivity in Spain about R & D & i grants

    Espacios, Vol. 40, Núm. 10

  2. The communication of innovation carried out by spanish companies in 2016 and 2017 through social networks

    Hipertext.net: Revista Académica sobre Documentación Digital y Comunicación Interactiva, Núm. 19

  3. Transparencia y regeneración en la universidad

    Nueva revista de política, cultura y arte, Núm. 3, pp. 11-28

2018

  1. Communication of innovation through online media

    El profesional de la información, Vol. 27, Núm. 4, pp. 840-848

  2. How should companies that receive R&D&I funds communicate? Legal requirements in Spain

    El profesional de la información, Vol. 27, Núm. 3, pp. 633-640

  3. Obligaciones de comunicación para empresas españolas receptoras de ayudas estatales de I+D+I

    Revista DYNA, Vol. 93, Núm. 3, pp. 268-271

  4. ¿Forman parte los valores sociales del ADN de las empresas?

    Comunicación y Conocimiento: resúmenes del VI Congreso Internacional de laAE-IC