FARAON
LLORENS LARGO
CATEDRATICO/A DE ESCUELA UNIVERSITARIA
Publicacións (201) Publicacións de FARAON LLORENS LARGO
2024
-
Dimensiones a considerar para diseñar las actividades de aprendizaje
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 9, pp. 271-278
-
Early Exploration About Generative AI’s Impact on Engineering Education: A Focus on the Spanish Context
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1-10
-
Evolution of the Adoption of Generative AI Among Spanish Engineering Students
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Exploring the Possibilities of ChatGPT in Students’ Assignments: Some Simple Experiences
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 884-893
-
La nueva realidad de la educación ante los avances de la inteligencia artificial generativa
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 9-39
-
Tools to Support the Design of Network-Structured Courses Assisted by AI
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
¿A qué se hace referencia cuando hablamos de digitalización, inteligencia artificial y algoritmos?
Trabajo y Digitalización: avances y retos para el diálogo social y la negociación colectiva (Tecnos), pp. 21-40
2023
-
Decoding Student Error in Programming: An Iterative Approach to Understanding Mental Models
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Explainability techniques applied to road traffic forecasting using Graph Neural Network models
Information Sciences, Vol. 645
-
Few-Shot Learning for Prediction of Electricity Consumption Patterns
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Investigación e innovación informática: La sociedad científica informática de España
Encuentros multidisciplinares, Vol. 25, Núm. 75
-
Proposals for the Promotion of Computing in K-12 Studies in Spain
Proceedings - Frontiers in Education Conference, FIE
-
TEmaps for Designing Courses Based on Smart Learning
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 682-689
-
Two-Phases AI Model for a Smart Learning System
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Usos y desusos del modelo GPT-3 entre estudiantes de grados de ingeniería
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 8, pp. 415-418
2022
-
Coronavirus, la prueba del algodón de la universidad digital
Transformación digital de las universidades: hacia un futuro postpandemia (Fundación Europea Sociedad y Educación), pp. 132-136
-
Dimensiones a considerar en elproceso de enseñanza-aprendizaje
Experiencias innovadoras en ambientes de aprendizaje híbridos y virtuales (Octaedro), pp. 15
-
Haciendo realidad la universidad digital: una transformación dirigida por la estrategia
Transformación digital de las universidades: hacia un futuro postpandemia (Fundación Europea Sociedad y Educación), pp. 64-72
-
Incrementando la madurez digital de la universidad
Transformación digital de las universidades: hacia un futuro postpandemia (Fundación Europea Sociedad y Educación), pp. 54-62
-
Multisubject PBL: Implementing, Maintaining and Evolving Through 15 Years
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)