FARAON
LLORENS LARGO
CATEDRATICO/A DE ESCUELA UNIVERSITARIA
Publicaciones (195) Publicaciones de FARAON LLORENS LARGO
2024
-
La nueva realidad de la educación ante los avances de la inteligencia artificial generativa
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 9-39
2023
-
Decoding Student Error in Programming: An Iterative Approach to Understanding Mental Models
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Explainability techniques applied to road traffic forecasting using Graph Neural Network models
Information Sciences, Vol. 645
-
Few-Shot Learning for Prediction of Electricity Consumption Patterns
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Investigación e innovación informática: La sociedad científica informática de España
Encuentros multidisciplinares, Vol. 25, Núm. 75
-
Proposals for the Promotion of Computing in K-12 Studies in Spain
Proceedings - Frontiers in Education Conference, FIE
-
TEmaps for Designing Courses Based on Smart Learning
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 682-689
-
Two-Phases AI Model for a Smart Learning System
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Usos y desusos del modelo GPT-3 entre estudiantes de grados de ingeniería
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 8, pp. 415-418
2022
-
Coronavirus, la prueba del algodón de la universidad digital
Transformación digital de las universidades: hacia un futuro postpandemia (Fundación Europea Sociedad y Educación), pp. 132-136
-
Dimensiones a considerar en elproceso de enseñanza-aprendizaje
Experiencias innovadoras en ambientes de aprendizaje híbridos y virtuales (Octaedro), pp. 15
-
Haciendo realidad la universidad digital: una transformación dirigida por la estrategia
Transformación digital de las universidades: hacia un futuro postpandemia (Fundación Europea Sociedad y Educación), pp. 64-72
-
Incrementando la madurez digital de la universidad
Transformación digital de las universidades: hacia un futuro postpandemia (Fundación Europea Sociedad y Educación), pp. 54-62
-
Multisubject PBL: Implementing, Maintaining and Evolving Through 15 Years
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Transformación digital de las universidades: hacia un futuro postpandemia
coord.
Fundación Europea Sociedad y Educación
-
Transformación digital, ¿otro término de moda?
Transformación digital de las universidades: hacia un futuro postpandemia (Fundación Europea Sociedad y Educación), pp. 18-26
-
¿La evaluación evoluciona?: Una experiencia de coevaluación en ABP
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 263-270
2021
-
A low-level approach to improve programming learning
Universal Access in the Information Society, Vol. 20, Núm. 3, pp. 479-493
-
Alignment of the portfolio of it projects with the it governance in spanish universities
TECHNO Review. International Technology, Science and Society Review, Vol. 10, Núm. 2, pp. 111-131
-
COVID-proof: cómo el aprendizaje basado en proyectos ha soportado el confinamiento
Campus Virtuales, Vol. 10, Núm. 1, pp. 73-88