FARAON
LLORENS LARGO
CATEDRATICO/A DE ESCUELA UNIVERSITARIA
RAFAEL
MOLINA CARMONA
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con RAFAEL MOLINA CARMONA (88)
2024
-
Early Exploration About Generative AI’s Impact on Engineering Education: A Focus on the Spanish Context
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1-10
-
Evolution of the Adoption of Generative AI Among Spanish Engineering Students
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Exploring the Possibilities of ChatGPT in Students’ Assignments: Some Simple Experiences
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 884-893
-
Tools to Support the Design of Network-Structured Courses Assisted by AI
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
¿A qué se hace referencia cuando hablamos de digitalización, inteligencia artificial y algoritmos?
Trabajo y Digitalización: avances y retos para el diálogo social y la negociación colectiva (Tecnos), pp. 21-40
2023
-
Decoding Student Error in Programming: An Iterative Approach to Understanding Mental Models
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
TEmaps for Designing Courses Based on Smart Learning
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 682-689
-
Two-Phases AI Model for a Smart Learning System
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Usos y desusos del modelo GPT-3 entre estudiantes de grados de ingeniería
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 8, pp. 415-418
2022
-
Haciendo realidad la universidad digital: una transformación dirigida por la estrategia
Transformación digital de las universidades: hacia un futuro postpandemia (Fundación Europea Sociedad y Educación), pp. 64-72
-
Multisubject PBL: Implementing, Maintaining and Evolving Through 15 Years
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
¿La evaluación evoluciona?: Una experiencia de coevaluación en ABP
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 263-270
2021
-
A low-level approach to improve programming learning
Universal Access in the Information Society, Vol. 20, Núm. 3, pp. 479-493
-
COVID-proof: cómo el aprendizaje basado en proyectos ha soportado el confinamiento
Campus Virtuales, Vol. 10, Núm. 1, pp. 73-88
-
Evaluación multimodal en la metodología ABP del itinerario de Creación y Entretenimiento Digital de Ingeniería Multimedia
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 125-145
-
How Suitable is for Learners an Autonomous, Interactive and Dynamic Learning Model?
Proceedings of 2021 World Engineering Education Forum/Global Engineering Deans Council, WEEF/GEDC 2021
-
Towards an iterative design for serious games
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 6
2020
-
Aprendizaje basado en proyectos grandes: Experiencia y lecciones aprendidas
Octaedro
-
Aprenentatge basat en projectes grans: experiència i lliçons apreses
Octaedro
-
Characterization of Learners from Their Learning Activities on a Smart Learning Platform
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)