Educación Literaria y Lingüística en Español e Inglés (ELEI_UA)
ELEI_UA
Universidad de Granada
Granada, EspañaUniversidad de Granada-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (11)
2024
-
Análisis de la formación universitaria española para impartir una lengua extranjera en Educación Infantil
Didáctica. Lengua y literatura, Núm. 36, pp. 51-64
2022
-
Bridging the Gap between Foreign Language and Early Childhood Teacher Education: A quantitative and qualitative analysis of teacher knowledge base
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 5
-
Difundiendo el proyecto "Hacia un nuevo perfil docente. El maestro de Lenguas Extranjeras para la Educación Infantil (LEXEI)"
Nuevas tendencias en investigación: la transferencia de conocimiento de la Universidad a la sociedad (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 35-46
-
Innovative approaches Pre-primary CLIL classrooms
Addressing future challenges in early language learning and multilingual education (Dykinson), pp. 223-230
-
Percepciones de maestras de inglés sobre el translenguaje en el aula de infantil
Addressing future challenges in early language learning and multilingual education (Dykinson), pp. 391-400
-
The LExEI t project: designing a new foriegn language teacher profile for early childhood education in the spanish context
Addressing future challenges in early language learning and multilingual education (Dykinson), pp. 313-322
2021
-
Exploring the ideal foreign language teacher profile in Spanish preschools: teacher education challenges
Teachers and Teaching: Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 8, pp. 713-729
2020
-
Aprendiendo inglés en Educación Infantil: Un relato de practicas innovadoras
RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 8, pp. 217-234
2019
-
Tratamiento de la lengua extranjera en Educación Infantil en las distintas comunidades autónomas españolas
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 23, Núm. 1, pp. 467-487
2018
-
EFL Teachers’ Reflections on Their Teaching Practice in Spanish Preschools: A Focus on Motivation
Multilingual Education (Springer Science and Business Media B.V.), pp. 219-244
2017
-
An exploratory study on English teachers' opinions in multicultural preschools
EDUCATION, HEALTH AND ICT FOR A TRANSCULTURAL WORLD