Universidad de Granada-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (11)

2022

  1. Bridging the Gap between Foreign Language and Early Childhood Teacher Education: A quantitative and qualitative analysis of teacher knowledge base

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 5

  2. Difundiendo el proyecto "Hacia un nuevo perfil docente. El maestro de Lenguas Extranjeras para la Educación Infantil (LEXEI)"

    Nuevas tendencias en investigación: la transferencia de conocimiento de la Universidad a la sociedad (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 35-46

  3. Innovative approaches Pre-primary CLIL classrooms

    Addressing future challenges in early language learning and multilingual education (Dykinson), pp. 223-230

  4. Percepciones de maestras de inglés sobre el translenguaje en el aula de infantil

    Addressing future challenges in early language learning and multilingual education (Dykinson), pp. 391-400

  5. The LExEI t project: designing a new foriegn language teacher profile for early childhood education in the spanish context

    Addressing future challenges in early language learning and multilingual education (Dykinson), pp. 313-322

2021

  1. Exploring the ideal foreign language teacher profile in Spanish preschools: teacher education challenges

    Teachers and Teaching: Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 8, pp. 713-729

2020

  1. Aprendiendo inglés en Educación Infantil: Un relato de practicas innovadoras

    RESED: Revista de estudios socioeducativos, Núm. 8, pp. 217-234

2019

  1. Tratamiento de la lengua extranjera en Educación Infantil en las distintas comunidades autónomas españolas

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 23, Núm. 1, pp. 467-487

2018

  1. EFL Teachers’ Reflections on Their Teaching Practice in Spanish Preschools: A Focus on Motivation

    Multilingual Education (Springer Science and Business Media B.V.), pp. 219-244

2017

  1. An exploratory study on English teachers' opinions in multicultural preschools

    EDUCATION, HEALTH AND ICT FOR A TRANSCULTURAL WORLD