Department
MARKETING
Articles (8) Publications in which a researcher has participated
2007
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An empirical analysis of productivity growth in retail services: Evidence from Spain
International Journal of Service Industry Management, Vol. 18, Núm. 1, pp. 52-69
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Different approaches to the evaluation of performance in retailing
International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 17, Núm. 5, pp. 503-522
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Distribución de electrodomésticos: Una perspectiva del consumidor en España
Distribución y consumo, Año 17, Núm. 91, pp. 103-116
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El sector cinematográfico español: Factores influyentes en los ingresos de taquilla en la semana del estreno
Investigación y marketing, Núm. 94, pp. 75
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Entrada de la empresa española en mercados exteriores
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 13, Núm. 1, pp. 183-208
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Explaining satisfaction in double deviation scenarios: The effects of anger and distributive justice
International Journal of Bank Marketing, Vol. 25, Núm. 5, pp. 292-314
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The economic value of patent protection and rivalry in the Spanish electrical sector
European Journal of Innovation Management, Vol. 10, Núm. 4, pp. 434-452
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Two-stage choice process of FDI: Ownership structure and diversification mode
Journal of Business Research, Vol. 60, Núm. 7, pp. 795-805