ROCÍO
JULIÁ SANCHÍS
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con ROCÍO JULIÁ SANCHÍS (16)
2023
-
Development and validation of a parental competence questionnaire in the paediatric hospital emergency setting (ECP-U)
Journal of Pediatric Nursing, Vol. 73, pp. e54-e64
-
Factor structure and validity of the Parental Competence Questionnaire in the Paediatric Hospital Emergency Setting (ECP-U)
Journal of Pediatric Nursing, Vol. 73, pp. e484-e493
-
Psychometric Properties of the Spanish Version of the Iowa Infant Feeding Attitude Scale in Fathers
Journal of Human Lactation, Vol. 39, Núm. 3, pp. 406-414
2022
-
Relationships between parent–infant bonding, dyadic adjustment and quality of life, in an intra-partner sample
Health and Social Care in the Community, Vol. 30, Núm. 6, pp. e5017-e5026
2021
-
Evaluación de una experiencia de simulación para la adquisición de habilidades de comunicación en primer curso del grado de enfermería
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 193-212
-
Mixed-method study on the satisfaction of a high-fidelity simulation program in a sample of nursing-degree students
Nurse education today, Vol. 100, pp. 104858
-
Proceso de mejora continua del programa de simulación de alta fidelidad para la adquisición de habilidades no técnicas
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 987-1006
2020
-
Association of the global activity limitation indicator with specific measures of disability in adults aged below 65
European journal of public health, Vol. 30, Núm. 6, pp. 1225-1230
-
Evolution and status of the community model of mental health care. SESPAS Report 2020
Gaceta Sanitaria, Vol. 34, pp. 81-86
-
Factors Related to the Intra-Partner Postnatal Sense of Security in a Spanish Sample
Journal of Pediatric Nursing, Vol. 51, pp. e85-e91
-
Satisfacción de los estudiantes y del profesorado del 4º curso del Grado de Enfermería con la simulación de alta fidelidad para la adquisición de habilidades no técnicas
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 603-610
-
Simulación de alta fidelidad en habilidades no técnicas en primer curso del Grado de Enfermería
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 715-722
-
The Spanish version of the Mothers' Postnatal Sense of Security Scale: Psychometric properties and predictive utility
Research in Nursing and Health, Vol. 43, Núm. 6, pp. 651-661
-
The impact of volunteering in mental health settings on nursing students' attitudes
Nurse Education in Practice, Vol. 44
2019
-
Acciones educativas dirigidas al diseño de escenarios de simulación de alta fidelidad en el cuarto curso del Grado de Enfermería
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 407
-
Measuring the levels of burnout syndrome and empathy of Spanish emergency medical service professionals
Australasian Emergency Care, Vol. 22, Núm. 3, pp. 193-199