Publications by the researcher in collaboration with ROCÍO JULIÁ SANCHÍS (16)

2022

  1. Relationships between parent–infant bonding, dyadic adjustment and quality of life, in an intra-partner sample

    Health and Social Care in the Community, Vol. 30, Núm. 6, pp. e5017-e5026

2021

  1. Evaluación de una experiencia de simulación para la adquisición de habilidades de comunicación en primer curso del grado de enfermería

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 193-212

  2. Mixed-method study on the satisfaction of a high-fidelity simulation program in a sample of nursing-degree students

    Nurse education today, Vol. 100, pp. 104858

  3. Proceso de mejora continua del programa de simulación de alta fidelidad para la adquisición de habilidades no técnicas

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 987-1006

2020

  1. Association of the global activity limitation indicator with specific measures of disability in adults aged below 65

    European journal of public health, Vol. 30, Núm. 6, pp. 1225-1230

  2. Evolution and status of the community model of mental health care. SESPAS Report 2020

    Gaceta Sanitaria, Vol. 34, pp. 81-86

  3. Factors Related to the Intra-Partner Postnatal Sense of Security in a Spanish Sample

    Journal of Pediatric Nursing, Vol. 51, pp. e85-e91

  4. Satisfacción de los estudiantes y del profesorado del 4º curso del Grado de Enfermería con la simulación de alta fidelidad para la adquisición de habilidades no técnicas

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 603-610

  5. Simulación de alta fidelidad en habilidades no técnicas en primer curso del Grado de Enfermería

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 715-722

  6. The Spanish version of the Mothers' Postnatal Sense of Security Scale: Psychometric properties and predictive utility

    Research in Nursing and Health, Vol. 43, Núm. 6, pp. 651-661

  7. The impact of volunteering in mental health settings on nursing students' attitudes

    Nurse Education in Practice, Vol. 44

2019

  1. Acciones educativas dirigidas al diseño de escenarios de simulación de alta fidelidad en el cuarto curso del Grado de Enfermería

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 407

  2. Measuring the levels of burnout syndrome and empathy of Spanish emergency medical service professionals

    Australasian Emergency Care, Vol. 22, Núm. 3, pp. 193-199