Universitat Jaume I-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (21)

2024

  1. Co-creating customer experiences in service ecosystems: a study in a tourist destination

    Journal of Services Marketing, Vol. 38, Núm. 10, pp. 1-16

  2. Sustainability and local food at tourist destinations: a study from the transformative perspective

    Journal of Sustainable Tourism, Vol. 32, Núm. 5, pp. 1008-1026

2023

  1. Memorable customer experiences and autobiographical memories: From service experience to word of mouth

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 72

  2. Sustainable service ecosystems from the transformative value perspective: A study in tourism destinations

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 30, Núm. 1, pp. 342-357

2020

  1. Entity crisis, halo effect and loyalty

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 20, Núm. 1, pp. 155-180

2018

  1. El juego como metodología para el aprendizaje cooperativo de las ventas

    Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Núm. 20, pp. 115-133

  2. Emotional intelligence training for business administration undergraduates: An educational experience

    Emotional Intelligence: Perceptions, Interpretations and Attitudes (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 217-248

2017

  1. Satisfaction and loyalty among older spanish customers through bank service quality

    Service Quality (SQ): Perspectives, Management and Improvement Strategies (Nova Science Publisher Inc.), pp. 81-103

2016

  1. El resultado internacional de las nuevas empresas: Una visión relacional asociada a la orientación al mercado de la red

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 16, Núm. 2, pp. 93-118

  2. Entrenamiento de la inteligencia emocional en el contexto de la formación en ventas

    Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 27, Núm. 2, pp. 62-79

2015

  1. La cooperación solidaria como metodología de aprendizaje: un caso en la universidad

    SOCIAL REVIEW: International Social Sciences Review / Revista Internacional de Ciencias Sociales, Vol. 4, Núm. 1

2014

  1. Desarrollo de planes de marketing locales en un contexto profesional como mecanismo de control sobre el aprendizaje

    SOCIAL REVIEW: International Social Sciences Review / Revista Internacional de Ciencias Sociales, Vol. 3, Núm. 2