
HECTOR
CAMARA SEMPERE
PROFESOR/A PERMANENTE LABORAL
Publications (68) HECTOR CAMARA SEMPERE publications
2024
-
Cert és aquest gran misteri: Teatre, història, llengua i identitat al voltant de la Festa d'Elx
Departament de Filologia Catalana
-
El Misteri d'Elx a l'escola: els reptes de donar a conéixer una obra de teatre medieval a Primària
Estudis actuals de Filologia Catalana (Tirant Humanidades), pp. 135-157
-
La santedat femenina enfront del patriarcat: vides de «dones virtuoses» en el «Flos sanctorum»
Caplletra: revista internacional de filología, Núm. 77
2022
-
De la microidentitat a la macroidentitat en l’obra de Gaspar Jaén: l’espai i el temps
Identitats culturals contemporànies: el cas català (Reichenberger)
-
La gestión de un patrimonio cultural inmaterial: La Festa o Misteri d’Elx (2001-2021)
RdM. Revista de Museología: Publicación científica al servicio de la comunidad museológica, Núm. 85, pp. 94-105
-
La percepció de la identitat sexual, de gènere i de raça en l’alumnat universitari a través de la lectura literària
Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1799-1801
-
L’aprenentatge de català des de l’actitud: entre la necessitat i la voluntat
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
2021
-
Castaño i García, Joan (ed.), Colección de noticias antiguas y modernas pertenecientes a la villa de Elche (1845), Grupo Antón Comunicación, Elx, 2020, 633 p.
rev.
La Rella: Anuari de L'Institut d'Estudis Comarcals del Baix Vinalopó, Núm. 34, pp. 335-337
-
La cultura juvenil i el cànon literari: una distància insalvable?
Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 295-304
-
La influència de la cultura juvenil en la confecció d’un cànon literari alternatiu
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2197-2204
2020
-
Análisis de la incorporación de la perspectiva de género en el Grado de Humanidades de la Universidad de Alicante
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 689-697
-
La crítica de gènere i la construcció de l'esperit crític en l'alumnat de l'educació superior
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 905-908
-
Revisión de la práctica sobre la unidad didáctica en las asignaturas de Didáctica de Lengua y Literatura en el Grado en Maestro de Educación Primaria
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 419-424
2019
-
El retaule de Santa Bàrbara de Cocentaina: art, hagiografia i tradició
Descobreix Art en Valor (Instituto Alicantino de Cultura Juan Gil-Albert), pp. 17-34
-
Xarxa d'estudis culturals catalans (gènere, alteritat, sexualitat, cos, espacialitat, afectes, identitats)
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 623
2018
-
2018. Anys dels Misteris Assumpcionistes (Elx, Valéncia, Castelló)
Festa d'Elx, Núm. 59, pp. 229-233
-
De viatge amb el Flos Sanctorum. La toponímia en els incunables catalans de la Legenda Aurea
eHumanista: IVITRA, Núm. 13, pp. 404-429
2017
-
Curs zero sobre estudis catalans
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2258-2273
-
«A muscles de gegant»: els incunables del «Flos sanctorum» català, entre la tradició i la revisió
Studia Aurea: Revista de Literatura Española y Teoría Literaria del Renacimiento y Siglo de Oro, Núm. 11, pp. 237-251
2016
-
Curs d'iniciació a la Filologia Catalana
Investigación e Innovación Educativa en Docencia Universitaria: Retos, propuestas y acciones (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2935-2950