Curs d'iniciació a la Filologia Catalana

  1. Francés Díez, Maria Àngels
  2. Arronis Llopis, Carme
  3. Baile López, Eduard
  4. Balaguer Pascual, Enric
  5. Càmara Sempere, Hèctor
  6. Esteve Guillén, Anna
  7. Gisbert, Francesc
  8. Montserrat Buendia, Sandra
  9. Mira Navarro, Irene
  10. Segura Llopes, Carles
Libro:
Investigación e Innovación Educativa en Docencia Universitaria: Retos, propuestas y acciones
  1. Roig Vila, Rosabel (coord.)
  2. Blasco Mira, Josefa Eugenia (coord.)
  3. Lledó Carreres, Asunción (coord.)
  4. Pellín Buades, Neus (coord.)

Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación ; Universidad de Alicante / Universitat d'Alacant

ISBN: 978-84-617-5129-7

Año de publicación: 2016

Páginas: 2935-2950

Tipo: Capítulo de Libro

Resumen

Aquest article detalla el procés del plantejament i el disseny del Curs d�Introducció a la Filologia Catalana, dut a terme per un grup de professors i professores del Departament de Filologia Catalana de la Universitat d�Alacant. El curs combina objectius propedèutics i de tipus social i conductual, ja que no sols pretén oferir formació a l�alumnat de segon de batxillerat i primer de grau en matèria de llengua, literatura i cultura al País Valencià i a la resta de territoris catalanoparlants, sinó també informar sobre què fem i com som a Filologia Catalana en un entorn marcat sovint per prejudicis de tipus lingüístic i cultural. L�article mostrarà quines possibilitats d�interfície virtual han estat considerades adequades per als nostres objectius (Moodle, curs MOOC i web amb gimcana d�aprenentatge) i detallarà el tipus de recursos i materials usats i preparats, respectivament, per al curs, que, com hem avançat, estarà dividit en tres grans mòduls: llengua, literatura i cultura