Publicaciones en las que colabora con PATROCINIO DEL CARMEN ZARAGOZA SAEZ (42)

2022

  1. Agglomeration, social capital and interorganizational ambidexterity in tourist districts

    Journal of Business Research, Vol. 141, pp. 126-136

  2. Contribución de la docencia universitaria al desarrollo de competencias para el emprendimiento sostenible

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2022 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 361-374

  3. Dirección estratégica y diseño organizativo

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1791-1793

2021

  1. Conocimiento y percepción de los alumnos en el ámbito universitario sobre los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS)

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 161-174

  2. Dirección Estratégica y Diseño Organizativo

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 599-606

2020

  1. Dirección Estratégica y Diseño Organizativo

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 623-627

  2. El uso de la gamificación en dirección estratégica de la empresa

    La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 1034-1043

  3. Students’ perception of CSR and its influence on business performance: A multiple mediation analysis

    Business Ethics: A european review, Vol. 29, Núm. 4, pp. 722-736

2019

  1. Dirección Estratégica y Diseño Organizativo

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1347

  2. Emerging country multinationals in the Spanish hotel industry. An analysis from the tourist districts theory

    Economic clusters and globalization: diversity and resilience (Routledge Reino Unido), pp. 183-197

  3. Factores condicionantes de la percepción de los futuros directivos sobre la Responsabilidad Social Corporativa: formación, género y experiencia laboral

    Investigación e innovación en la Enseñanza Superior: Nuevos contextos, nuevas ideas (Octaedro), pp. 93-103

  4. Organizational success, human resources practices and exploration–exploitation learning

    Employee Relations, Vol. 41, Núm. 6, pp. 1379-1397

  5. The role of internal knowledge generation and external knowledge acquisition in tourist districts

    Journal of Business Research, Vol. 101, pp. 767-776

2018

  1. Agglomeration and performance in tourist districts: the mediating role of internal and externalknowledge management strategies

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

  2. Continuous innovation in the hotel industry: The development of organizational ambidexterity through human capital and organizational culture in Spanish hotels

    International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 30, Núm. 12, pp. 3609-3631

  3. Dirección estratégica y diseño organizativo

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2033-2052

  4. High performance work system and performance: Opening the black box through the organizational ambidexterity and human resource flexibility

    Journal of Business Research, Vol. 88, pp. 397-406

  5. Mapping the “intellectual structure” of research on human resources in the “tourism and hospitality management scientific domain”: Reviewing the field and shedding light on future directions

    International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 30, Núm. 3, pp. 1741-1768