SANTIAGO
MELIA BEIGBEDER
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
Publikationen (75) Publikationen von SANTIAGO MELIA BEIGBEDER
2024
-
A Discrete Event Simulation of Patient Flow in an Assisted Reproduction Clinic With the Integration of a Smart Health Monitoring System
IEEE Access, Vol. 12, pp. 46304-46318
-
The impact of personality and self-efficacy on domain modeling productivity in graphical and textual notations
Information and Software Technology, Vol. 173
2023
-
The Effect of Developers' General Intelligence on the Understandability of Domain Models: An Empirical Study
IEEE Access, Vol. 11, pp. 70153-70167
2022
-
Aplicación de Digital Twin a los Sistemas Inteligentes de Monitorización de la Salud para el tratamiento de las enfermedades respiratorias
26th Jornadas de Ingenieria del Software y Bases de Datos, JISBD 2022
-
Aplicación de Digital Twin a los Sistemas Inteligentes de Monitorización de la Salud para el tratamiento de las enfermedades respiratorias
26th Jornadas de Ingenieria del Software y Bases de Datos, JISBD 2022
-
Applying a Healthcare Web of Things Framework for Infertility Treatments
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
2021
-
5131 RED IDOi (2020/21): Investigación+Docencia+Innovación Análisis de la adopción de la Docencia Dual con perspectiva multidisciplinar
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1469-1480
-
Impacto del factor humano en el éxito de actividades de evaluación entre iguales
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 763-784
-
Mosiot: Modeling and simulating iot healthcare-monitoring systems for people with disabilities
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 12
2020
-
Impact of Programming Exposure on the Development of Computational Thinking Capabilities: An Empirical Study
IEEE Access, Vol. 8, pp. 72316-72325
-
RED IDOi (2019/20): Investigación+Docencia+Innovación: Proyecto Reciclaje (IV): ABA y ApS para el aprendizaje de herramientas de comunicación en Redes Sociales, Marketing social y Street Marketing
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 865-868
-
Special issue on advanced practices in web engineering 2020
Journal of Web Engineering
2019
-
Aplicación de técnicas de inteligencia artificial a la verificación de resultados obtenidos mediante la revisión por pares
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 3
-
Impact of model notations on the productivity of domain modelling: An empirical study
Information and Software Technology, Vol. 108, pp. 78-87
-
Pensamiento computacional y género: un estudio observacional
Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 4
-
RED IDOi (2018/19): Investigación+Docencia+Innovación. Proyecto Reciclaje (III): Campaña de Marketing “Todos a Reciclar” & Proyecto Planilandia -Gamificación en Clase-.
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1565
2018
-
Adaptación del Máster en Desarrollo de Aplicaciones y Servicios Web a las nuevas necesidades de formación (4021)
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 227-242
-
Cognitive abilities and performance in database design: An observational study
Proceedings - 3rd International Conference on Information Systems and Computer Science, INCISCOS 2018
-
Evaluating the effect of developers' personality and productivity on their intention to use model-driven Web engineering techniques: An exploratory observational study
Journal of Web Engineering, Vol. 17, Núm. 6, pp. 483-526
-
Evaluating the impact of developers’ personality on the intention to adopt model-driven web engineering approaches: an observational study
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)