Publicaciones (75) Publicaciones de DARI ESCANDELL MAESTRE

2023

  1. Coeducació i igualtat de gènere en l’àlbum il·lustrat infantil actual

    Investigación interdisciplinar: Educación y construcción del conocimiento (Tirant lo Blanch), pp. 195-210

  2. Estudis etnopoètics: tradició, rigor i heterogeneïtat sense interrupcions

    Llengua i literatura: Revista anual de la Societat Catalana de Llengua i literatura, Vol. 33, pp. 146-149

  3. Joan Gomila, 'L’obra folklòrica d’Isidor Macabich', Eivissa, Miquel Costa Editor, 2022, 149 p.

    Caplletra: revista internacional de filología, Núm. 75, pp. 263-267

  4. La normalització de la feminitat des de la primera literatura: prismes i prioritats

    Proceedings 2nd international congress: education and knowledge

  5. Mestres que escriuran llibres: escriptura creativa i vel·leïtats literàries en l’aula universitària de magisteri

    Quaderns de filologia. Estudis literaris, Núm. 28, pp. 93-119

  6. Noves feminitats en l’àlbum il·lustrat actual: dones empoderades i enaltiment de referents

    Lectora: revista de dones i textualitat, Núm. 29, pp. 153-170

  7. Perpetuum mobile: conocimiento, investigación e innovación en la sociedad actual coord.

    Octaedro

  8. Premis literaris valencians a obra inèdita: dualitats (home-dona, origen, edat) en l’autor model de narrativa adulta

    Revista de lenguas y literaturas catalana, gallega y vasca, Núm. 28, pp. 101-131

2021

  1. La cultura juvenil i el cànon literari: una distància insalvable?

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2021 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 295-304

  2. La influència de la cultura juvenil en la confecció d’un cànon literari alternatiu

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2197-2204

2020

  1. El club de lectura com a estratègia per a millorar la competència literària de l’alumnat

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 747-754