Universidad Miguel Hernández de Elche-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (28)

2021

  1. Emotional intelligence profiles and self-concept in Chilean adolescents

    Current Psychology, Vol. 40, Núm. 8, pp. 3860-3867

2020

  1. Estrategias de aprendizaje y nominación sociométrica en estudiantes españoles

    European journal of education and psychology, Vol. 13, Núm. 1, pp. 65-80

  2. Cyberbullying and social anxiety: A latent class analysis among spanish adolescents

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 2

  3. Emotional adjustment in victims and perpetrators of cyberbullying and traditional bullying

    Social Psychology of Education, Vol. 23, Núm. 4, pp. 917-942

2018

  1. Academic goal profiles and learning strategies in adolescence

    Frontiers in Psychology, Vol. 9, Núm. OCT

  2. Metas académicas y estrategias de aprendizaje en estudiantes españoles de Educación Secundaria Obligatoria con ansiedad social

    Estudios de Psicología = Studies in Psychology, Vol. 39, Núm. 1, pp. 58-80

  3. Neuroeducación: aportaciones de la neurociencia a las competencias curriculares

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 48, Núm. 2, pp. 23-34

2017

  1. ACQUISITION OF COMPETENCES AND SATISFACTION OF STUDENTS ACCORDING TO THE TYPE OF METHODOLOGY USED IN THE CLASSROOM

    INTED2017: 11TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  2. CREATIVITY AND MULTIPLE INTELLIGENCES: DIFFERENCES ACCORDING TO GENDER AND COURSE IN PRIMARY AND SECONDARY EDUCATION

    9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17)

  3. CYBERBULLYING: PREVALENCE AND RISK FACTORS FOR BEING A VICTIM, BULLY AND BYSTANDER

    9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17)

  4. Relación entre ansiedad social y aptitudes intelectuales en estudiantes españoles de Educación Secundaria Obligatoria

    Psicología conductual = behavioral psychology: Revista internacional de psicología clínica y de la salud, Vol. 25, Núm. 3, pp. 503-516

  5. Relación entre tipos sociométricos y autoatribución académica del fracaso en una muestra de españoles de Educación Secundaria

    Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 15, Núm. 42, pp. 398-421

  6. Sociometric types and academic self-concept in adolescents

    Psicothema, Vol. 29, Núm. 4, pp. 496-501

2016

  1. Revisión bibliométrica del rechazo escolar: perspectivas de investigación y su análisis

    Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 34, Núm. 1, pp. 71-92

2013

  1. La ansiedad social y el autoconcepto en la adolescencia

    Revista de psicodidáctica, Vol. 18, Núm. 1, pp. 179-196