Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (8)

2022

  1. The Use of a Length and Measurement HLT by Pre-Service Kindergarten Teachers’ to Notice Children’s Mathematical Thinking

    International Journal of Science and Mathematics Education, Vol. 20, Núm. 3, pp. 597-617

2018

  1. La coordinación de las aproximaciones en la comprensión del concepto de límite cuando los estudiantes para profesor anticipan respuestas de estudiantes

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 36, Núm. 1, pp. 143-162

  2. Noticing students’ mathematical thinking: characterization, development and contexts

    Avances de investigación en educación matemática: AIEM, Núm. 13, pp. 39-61

  3. Trayectoria de aprendizaje de la longitud y su medida como instrumento conceptual usado por futuros maestros de educación infantil

    RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, Vol. 21, Núm. 2, pp. 203-228

2017

  1. Characteristics of a learning environment to support prospective secondary mathematics teachers' noticing of students' thinking related to the limit concept

    PROCEEDINGS OF THE TENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME10)