Publicacións nas que colabora con MARIA DOLORES ANDUJAR MONTOYA (25)

2024

  1. Gamification as a Strategy for Teaching Construction Project Management Systems

    Teaching Innovation in Architecture and Building Engineering: challenges of the 21st century (Springer Suiza), pp. 3-16

2023

  1. Construction Management Model Under a Lean Construction Approach Based on Business Process Management (BPM)

    Lecture Notes in Civil Engineering (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 643-658

  2. Perception of the Sustainable Development Goals among university students: A multidisciplinary perspective

    Journal of Cleaner Production, Vol. 429

2022

  1. A Smart City Initiative for Participatory Urban Accessibility Planning and Management

    Managing Smart Cities: Sustainability and Resilience Through Effective Management (Springer International Publishing), pp. 13-29

  2. Los objetivos de desarrollo sostenible (ODS): investigación transdisciplinar sobre su percepción por parte del alumnado de la Universidad de Alicante

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 523-537

2021

  1. Acciones para la mejora de la docencia de las asignaturas de cuarto curso en el Grado en Arquitectura Técnica derivadas del COVID19

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2147-2165

  2. Participatory management to improve accessibility in consolidated urban environments

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 15

2019

  1. Unexpected consequences in the operation of urban environments

    Kybernetes, Vol. 48, Núm. 2, pp. 253-264

2018

  1. (4080) Actuaciones de incentivación de movilidad de estudiantes en el Grado en Arquitectura Técnica

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 399-412

  2. Citizen participation in urban planning-management processes assessing urban accessibility in smart cities

    SMARTGREENS 2018 - Proceedings of the 7th International Conference on Smart Cities and Green ICT Systems

  3. Las bases de datos de acceso libre como metodología docente

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2073-2079

2017

  1. A comprehensive system for monitoring urban accessibility in smart cities

    Sensors (Switzerland), Vol. 17, Núm. 8

  2. Adaptación de la cultura Lean en Trabajos Colaborativos

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1492-1504

  3. Bases de datos de acceso libre: Retos y oportunidades para la docencia universitaria

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2553-2563

  4. Coordinación, seguimiento y mejora continua del Máster Universitario en Gestión de la Edificación

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 44-60

  5. Data structures modelling for citizen tracking based applications in smart cities

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  6. Desarrollo de competencias motivacionales y de emprendimiento alumnos de Trabajo Final de Grado

    XV Jornades de Xarxes d’Investigació en Docència Universitària-XARXES 2017: Llibre d'actes

  7. Improving urban accessibility: A methodology for urban dynamics analysis in smart, sustainable and inclusive cities

    International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 12, Núm. 3, pp. 357-367

  8. TOWARDS INNOVATIVE LEARNING THROUGH THE USE OF OPEN DATA IN ENGINEERING EDUCATION

    INTED2017: 11TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  9. Urban and building accessibility diagnosis using 'accessibility app' in smart cities a case study

    SMARTGREENS 2017 - Proceedings of the 6th International Conference on Smart Cities and Green ICT Systems