Publicacións (689) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. 1924-2024: Mort, naixement i renaixement dels poetes

    Plecs d'història local, Núm. 195, pp. 10-13

  2. D’una educació literària: la premsa cultural i la construcció del cànon

    Conocimiento compartido y educación (Dykinson), pp. 268-281

  3. Els "Anys" Estellés i Salvat Papasseit: la commemoració del patrimoni literari

    Plecs d'història local, Núm. 195, pp. 1-1

  4. Els premis literaris en català a obra publicada (2000-2020): deliberacions i cànon

    Caplletra: revista internacional de filología, Núm. 76, pp. 39-66

  5. Enseñanza de la literatura hispanoamericana a través de biografías literarias gráficas

    Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación, Núm. 40, pp. 45-76

  6. Fabregat Aguiló, Laura. La crisi identitària. Tema central de la novel·lística catalana del segle xxi. Barcelona: Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 2022, 205 pp.

    Catalan Review: international journal of Catalan culture, Vol. 38, pp. 122-125

  7. Identitat mediàtica en entorns virtuals: els blogs que parlen de lectura

    Bulletin of Contemporary Hispanic Studies, Vol. 6, Núm. 1, pp. 97-111

  8. Introducció. Literatura en crisi: pandèmies i trànsits en la producció literària contemporània

    Bulletin of Contemporary Hispanic Studies, Vol. 6, Núm. 1, pp. 1-5

  9. La crisi econòmica i la cerca identitària intergeneracional: Temporada de collita (2020), una novel·la gràfica d’Ángel Abellán i Alba Flores

    Bulletin of Contemporary Hispanic Studies, Vol. 6, Núm. 1, pp. 7-22

  10. La pandèmia de la Covid-19 des de l’àlbum il·lustrat infantil: patrons narratius, pedagogia literària i canonicitat sobrevinguda

    Bulletin of Contemporary Hispanic Studies, Vol. 6, Núm. 1, pp. 67-79

  11. La presència de l'altre en la literatura juvenil catalana: un estudi de catàlegs editorials

    Conocimiento compartido y educación (Dykinson), pp. 536-548

  12. Les revistes literàries i el cànon de la LIJ: el cas de la revista Faristol

    Conocimiento compartido y educación (Dykinson), pp. 202-213

  13. Literatura catalana i memòria democràtica

    Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana

  14. Noves feminitats en la literatura per a primers lectors: òptiques i preferències

    Conocimiento compartido y educación (Dykinson), pp. 189-201

  15. Una novel·la sense crisi? El discurs literari sobre l’esclat financer en dues narradores catalanes actuals: Temporada de collita (2020), una novel·la gràfica d’Ángel Abellán i Alba Flores

    Bulletin of Contemporary Hispanic Studies, Vol. 6, Núm. 1, pp. 23-36

2023

  1. 25 años de Unicómic: investigación, docencia y divulgación en torno al cómic en la Universidad de Alicante

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2023 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 155-168

  2. Any Carmelina Sánchez-Cutillas: Matèria de membrança

    Llengua i literatura: Revista anual de la Societat Catalana de Llengua i literatura, Vol. 33, pp. 225-228

  3. Aproximació crítica a les lectures d’aula i aprofitament didàctic de l’anàlisi dels prejudicis racistes en els textos literaris

    Investigación interdisciplinar: Educación y construcción del conocimiento (Tirant lo Blanch), pp. 421-434

  4. Biografías literarias gráficas como libros de no ficción. Poesía y memoria histórica dibujadas

    Revista colombiana de educación, Núm. 89, pp. 359-388

  5. Claves de lectura de las adaptaciones literarias al cómic: el caso del Tirant lo Blanc

    Lenguaje y textos, Núm. 57, pp. 1-15