I. INTERUNIVERSITARIO DE GEOGRAFÍA
Instituto
ANGELA
SANJUAN QUILES
Investigadora en el periodo 1997-2022
Publicaciones en las que colabora con ANGELA SANJUAN QUILES (9)
2021
-
European educational programmes in health emergency and disaster management: An integrative review
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 21
2020
-
The impact of volunteering in mental health settings on nursing students' attitudes
Nurse Education in Practice, Vol. 44
2019
-
Effectiveness of non-pharmacological measures for reducing pain and fear in children during venipuncture in the emergency department: Vibrating colder devices versus distraction
Emergencias, Vol. 31, Núm. 3, pp. 182-185
-
Handover of Patients from Prehospital Emergency Services to Emergency Departments: A Qualitative Analysis Based on Experiences of Nurses
Journal of Nursing Care Quality, Vol. 34, Núm. 2, pp. 169-174
-
Humanization of healthcare at the emergency department: A qualitative analysis based on nurses’ experiences
Revista de Enfermagem Referencia, Vol. 2019, Núm. 23, pp. 59-68
2018
-
Efectos de la arteterapia sobre las personas ingresadas en unidades psiquiátricas. Revisión scoping.: The Effects of Art Therapy on Psychiatric Inpatient Units. Scoping Review
Revista Española de Enfermería de Salud Mental, Núm. 4
-
Effectiveness of non-pharmacological measures for reducing pain and fear in children during venipuncture in the emergency department: A vibrating cold devices versus distraction
Emergencias, Vol. 30, Núm. 3, pp. 182-185
2017
-
Actitudes desarrolladas por estudiantes de enfermería en su participación en actividades de voluntariado en salud mental
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 223-237
-
Red “Universidad, género, docencia e igualdad”
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2016-17 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1830-1840