MARKETING
Departamento
Universitat de València
Valencia, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat de València (9)
2022
-
Sponsored consumer-generated advertising in the digital era: what prompts individuals to generate video ads, and what creative strategies do they adopt?
International Journal of Advertising, Vol. 41, Núm. 4, pp. 623-654
2020
-
Negative online reviews and webcare strategies in social media: effects on hotel attitude and booking intentions
Current Issues in Tourism
-
RED IDOi (2019/20): Investigación+Docencia+Innovación: Proyecto Reciclaje (IV): ABA y ApS para el aprendizaje de herramientas de comunicación en Redes Sociales, Marketing social y Street Marketing
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 865-868
2019
-
The influence of virtual reality in e-commerce
Journal of Business Research, Vol. 100, pp. 475-482
2017
-
The value of marketer- generated content of social network sites: Media antecedents and behavioral responses
Journal of Electronic Commerce Research, Vol. 18, Núm. 1, pp. 52-72
2016
-
DIVERSITY: THE PERCEPTIONS AND VIEWS OF UNIVERSITY STUDENTS AND FACULTY
INTED2016: 10TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
2015
-
Effects of message appeal and service type in CSR communication strategies
Journal of Business Research, Vol. 68, Núm. 7, pp. 1488-1495
2011
-
Factors influencing youth alcohol consumption intention: An approach from consumer socialization theory
Journal of Social Marketing, Vol. 1, Núm. 3, pp. 192-210
2001
-
Estimación de la cobertura y de la distribución de exposiciones en el medio televisión
XIII Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing