Publications in collaboration with researchers from Universitat de València (9)

2020

  1. Negative online reviews and webcare strategies in social media: effects on hotel attitude and booking intentions

    Current Issues in Tourism

  2. RED IDOi (2019/20): Investigación+Docencia+Innovación: Proyecto Reciclaje (IV): ABA y ApS para el aprendizaje de herramientas de comunicación en Redes Sociales, Marketing social y Street Marketing

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 865-868

2019

  1. The influence of virtual reality in e-commerce

    Journal of Business Research, Vol. 100, pp. 475-482

2017

  1. The value of marketer- generated content of social network sites: Media antecedents and behavioral responses

    Journal of Electronic Commerce Research, Vol. 18, Núm. 1, pp. 52-72

2016

  1. DIVERSITY: THE PERCEPTIONS AND VIEWS OF UNIVERSITY STUDENTS AND FACULTY

    INTED2016: 10TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

2015

  1. Effects of message appeal and service type in CSR communication strategies

    Journal of Business Research, Vol. 68, Núm. 7, pp. 1488-1495

2001

  1. Estimación de la cobertura y de la distribución de exposiciones en el medio televisión

    XIII Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing