COMUNICACION Y PSICOLOGIA SOCIAL
Fachbereich
Universidad de Málaga
Málaga, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Málaga (14)
2023
-
A model for assessing the active presence of institutions on social media: application to universities worldwide
Journal of Marketing for Higher Education
-
Content Analysis From a Gender Perspective of Comments Received by Spanish Science YouTubers
Media and Communication, Vol. 11, Núm. 1, pp. 252-263
-
Femvertising and COVID-19—What Did Brand Owners Broadcast during the Lockdown?
Systems, Vol. 11, Núm. 4
-
La investigación en feminismo y comunicación en España: criterios de evaluación, asignación de recursos y proyectos
Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 16, pp. 23-47
2022
-
Brand’s communications in Covid-19. Social role during and after lockdown
Cogent Social Sciences, Vol. 8, Núm. 1
2021
-
La comunicación de la sostenibilidad como herramienta de ventas y de cambio social: fast fashion vs slow fashion
Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 54
2020
-
Bibliometric, social networks and google scholar references analysis of the doctoral thesis defended in Spain about addictions (1976-2018)
Health and Addictions / Salud y Drogas, Vol. 20, Núm. 2, pp. 170-181
-
Investigación en relaciones públicas en España
El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 3
-
Resilience and anti-stress during COVID-19 isolation in Spain: An analysis through audiovisual spots
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 23, pp. 1-23
2019
-
Estrategia de comunicación digital en el sector franquicias de moda. El caso de Zara en Facebook
Área abierta, Vol. 19, Núm. 2, pp. 145-162
-
La comunicación corporativa en Facebook de las marcas españolas de moda Zara y Mango
Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 24, pp. 233-254
2016
-
Docencia y didáctica de los grados.
Jornadas de Formación y Empleo en Comunicación: 29 y 30 de junio de 2015
-
Testing the level of interactivity of institutional websites: From museums 1.0 to museums 2.0
International Journal of Information Management, Vol. 36, Núm. 1, pp. 97-104
2007
-
Four Dimensions of Journalistic Convergence: A preliminary approach to current media trends at Spain
8th International Symposium on Online Journalism (web)