COMUNICACION Y PSICOLOGIA SOCIAL
Departamento
Eva
Medina
Publicaciones en las que colabora con Eva Medina (20)
2024
-
Building Hospital Brands through Smart Technologies
Questiones publicitarias: revista internacional de comunicación y publicidad, Vol. 7, Núm. 34, pp. 67-82
-
Building smart brands through online and artificial intelligence tools: A quantitative analysis about the best hospitals in Spain
Online Journal of Communication and Media Technologies, Vol. 14, Núm. 1
-
Promoting Hospitals’ Reputation through Smart Branding Initiatives. A Quantitative Analysis of the Best Hospitals in the United States
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 37, Núm. 2, pp. 197-216
-
Revamping hospitals’ online communication strategies: A humanistic approach to build meaningful brands
Revista Española de Comunicación en Salud, Vol. 15, Núm. 1, pp. 98-115
-
The Role of Smart Technologies in French Hospitals’ Branding Strategies
Journalism and Media, Vol. 5, Núm. 1, pp. 92-107
2023
-
Branding cancer research institutions through social media platforms
Online Journal of Communication and Media Technologies, Vol. 13, Núm. 2
-
Managing Social Media for Making Cancer Hospitals’ Brands More Human: A Proposal Model based on a Literature Review
Review of Communication Research: literature reviews & meta-analyses for the communication field, Vol. 11, pp. 65-87
-
Online Reputation Management in Spanish Public Hospitals: a quantitative analysis
Revista Panamericana de Comunicación, Vol. 5, Núm. 1, pp. 118-131
-
Promoting Hospitals’ Brand Reputation through Mobile Apps. A Quantitative Analysis about the Best Hospitals in Spain
Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 28, Núm. 55, pp. 155-178
-
Promoting health education through mobile apps: A quantitative analysis about the world’s best hospitals
Revista Española de Comunicación en Salud, Vol. 14, Núm. 1, pp. 22-34
2022
-
Digital Reputation Management in American Cancer Hospitals: A Proposed Model
Central European Journal of Communication, Vol. 15, Núm. 2, pp. 265-285
-
Online reputation management in Spanish cancer patients’ associations: a proposal model
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 13, Núm. 2, pp. 317-335
-
Promoting Health Education through Mobile Apps: A Quantitative Analysis of American Hospitals
Healthcare (Switzerland), Vol. 10, Núm. 11
-
Promoting health brands through social media. A quantitative analysis about the world’s best cancer hospitals
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 35, Núm. 4, pp. 165-184
-
The Impact of Social Media on Hospitals’ Branding Initiatives: An Analysis about the World’s Best Hospitals
Revista Española de Comunicación en Salud, Vol. 13, Núm. 1, pp. 19-32
2021
-
Le principe d’autonomie de la volonté de la patiente enceinte avant l'accouchement: modèle de communication hospitalière
Le principe d’autonomie de la volonté de la patiente enceinte avant l'accouchement: modèle de communication hospitalière
-
Online Brand Management in Canadian Hospitals
Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 26, Núm. 51, pp. 13-33
-
Optimización de la comunicación hospitalaria en redes sociales: Análisis y estrategias de engagement
Hipertext.net: Revista Académica sobre Documentación Digital y Comunicación Interactiva, Núm. 22
2020
-
La participacion de los stakeholders en las iniciativas de branding del hospital en las redes sociales: una propuesta de modelo para construir marcas colectivas
Revista Española de Comunicación en Salud, Vol. 11, Núm. 1, pp. 129-138
-
Online reputation management by cancer hospitals: A systematic literature review in the USA and Spain
El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 6