Saila
INNOVACION Y FORMACION DIDACTICA
Biltzar ekarpenak (14) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2011
-
COORDINATION OF APROXIMATIONS IN SECONDARY SCHOOL STUDENTS' UNDERSTANDING OF LIMIT CONCEPT
PROCEEDINGS OF THE 35TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL. 3: DEVELOPING MATHEMATICAL THINKING
-
DEVELOPMENT OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS' PROFESSIONAL NOTICING IN A SPECIFIC DOMAIN: PROPORTIONAL REASONING
PROCEEDINGS OF THE 35TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL. 2: DEVELOPING MATHEMATICAL THINKING
-
El desarrollo de un esquema para caracterizar la competencia docente "Mirar con sentido" el pensamiento matemático de los estudiantes
Investigación en Educación Matemática XV
-
HOW PRE-SERVICE TEACHERS INTERPRET PRIMARY SCHOOL STUDENTS' ANSWERS TO QUOTITIVE DIVISION WORD PROBLEMS
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV
-
Innovación docente y práctica colaborativa en la docencia universitaria: análisis de una experiencia b-learning
IX Jornades de xarxes d'investigació en docència universitària: disseny de bones pràctiques docents en el context actual
-
Introducción al seminario II sobre investigación en didáctica de las matemáticas por niveles educativos
Investigación en Educación Matemática XV
-
La ansiedad Matemática y su red de influencias en la elección de carrea Universitaria
Investigación en Educación Matemática XV
-
MATHEMATICS ANXIETY AND ITS INFLUENCE ON THE CHOICE OF THE UNIVERSITY DEGREE
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV
-
Música y movimiento en el marco de las inteligencias múltiples: el método BAPNE como ejemplo de trabajo colaborativo
IX Jornades de xarxes d'investigació en docència universitària: disseny de bones pràctiques docents en el context actual
-
PROBLEM-BASED LEARNING AS A METHODOLOGY OF STUDYING THE DIDACTIC KNOWLEDGE OF DERIVATIVES IN UNDERGRADUATE COURSES IN MATHEMATICS FOR ECONOMISTS
PROCEEDINGS OF THE SEVENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME 7)
-
PROFESSIONAL KNOWLEDGE OF PRE-SERVICE TEACHERS ABOUT QUOTITIVE DIVISION PROBLEMS
PROCEEDINGS OF THE 35TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL. 1: DEVELOPING MATHEMATICAL THINKING
-
Presencia de la literatura infantil y juvenil (en castellano) en la universidad
IX Jornades de xarxes d'investigació en docència universitària: disseny de bones pràctiques docents en el context actual
-
Specific english: [Póster]
IX Jornades de xarxes d'investigació en docència universitària: disseny de bones pràctiques docents en el context actual
-
THE DEVELOPMENT OF A FRAMEWORK TO CHARACTERIZE THE PROFESSIONAL NOTICING OF CHILDREN'S MATHEMATICAL THINKING
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV