Kongressbeiträge (14) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2011

  1. COORDINATION OF APROXIMATIONS IN SECONDARY SCHOOL STUDENTS' UNDERSTANDING OF LIMIT CONCEPT

    PROCEEDINGS OF THE 35TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL. 3: DEVELOPING MATHEMATICAL THINKING

  2. DEVELOPMENT OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS' PROFESSIONAL NOTICING IN A SPECIFIC DOMAIN: PROPORTIONAL REASONING

    PROCEEDINGS OF THE 35TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL. 2: DEVELOPING MATHEMATICAL THINKING

  3. El desarrollo de un esquema para caracterizar la competencia docente "Mirar con sentido" el pensamiento matemático de los estudiantes

    Investigación en Educación Matemática XV

  4. HOW PRE-SERVICE TEACHERS INTERPRET PRIMARY SCHOOL STUDENTS' ANSWERS TO QUOTITIVE DIVISION WORD PROBLEMS

    INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV

  5. Innovación docente y práctica colaborativa en la docencia universitaria: análisis de una experiencia b-learning

    IX Jornades de xarxes d'investigació en docència universitària: disseny de bones pràctiques docents en el context actual

  6. Introducción al seminario II sobre investigación en didáctica de las matemáticas por niveles educativos

    Investigación en Educación Matemática XV

  7. La ansiedad Matemática y su red de influencias en la elección de carrea Universitaria

    Investigación en Educación Matemática XV

  8. MATHEMATICS ANXIETY AND ITS INFLUENCE ON THE CHOICE OF THE UNIVERSITY DEGREE

    INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV

  9. Música y movimiento en el marco de las inteligencias múltiples: el método BAPNE como ejemplo de trabajo colaborativo

    IX Jornades de xarxes d'investigació en docència universitària: disseny de bones pràctiques docents en el context actual

  10. PROBLEM-BASED LEARNING AS A METHODOLOGY OF STUDYING THE DIDACTIC KNOWLEDGE OF DERIVATIVES IN UNDERGRADUATE COURSES IN MATHEMATICS FOR ECONOMISTS

    PROCEEDINGS OF THE SEVENTH CONGRESS OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION (CERME 7)

  11. PROFESSIONAL KNOWLEDGE OF PRE-SERVICE TEACHERS ABOUT QUOTITIVE DIVISION PROBLEMS

    PROCEEDINGS OF THE 35TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL. 1: DEVELOPING MATHEMATICAL THINKING

  12. Presencia de la literatura infantil y juvenil (en castellano) en la universidad

    IX Jornades de xarxes d'investigació en docència universitària: disseny de bones pràctiques docents en el context actual

  13. Specific english: [Póster]

    IX Jornades de xarxes d'investigació en docència universitària: disseny de bones pràctiques docents en el context actual

  14. THE DEVELOPMENT OF A FRAMEWORK TO CHARACTERIZE THE PROFESSIONAL NOTICING OF CHILDREN'S MATHEMATICAL THINKING

    INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XV