DIDACTICA GENERAL Y DIDACTICAS ESPECIFICAS
Departamento
Norwegian University of Science and Technology
Trondheim, NoruegaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Norwegian University of Science and Technology (8)
2023
-
Flipped learning in physical education: A scoping review
European Physical Education Review, Vol. 29, Núm. 1, pp. 125-144
2022
-
Concordance Analysis between the Segments and the Overall Performance in Olympic Triathlon in Elite Triathletes
Biology, Vol. 11, Núm. 6
-
Flipped Classroom: A Good Way for Lower Secondary Physical Education Students to Learn Volleyball
Education Sciences, Vol. 12, Núm. 1
-
The Effects of Flipped Learning on Learning and Motivation of Upper Secondary School Physical Education Students
Frontiers in Education, Vol. 7
2021
-
Contribution of segments to overall result in elite triathletes: Sprint distance
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 16
2020
-
Estado de flow del alumnado y su actitud hacia el proceso de enseñanza-aprendizaje de educación física
La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 614-623
-
Gamification in physical education: Evaluation of impact on motivation and academic performance within higher education
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 12, pp. 1-16
2019
-
Classcraft como herramienta TIC en educación superior: Metodologías activas en Actividad Física en el Medio Natural
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1039