Publicaciones (54) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. A Taxonomy of Quality Standard Adoption: Its Relationship with Quality Management and Performance in Tourism Organizations In Spain

    Journal of Tourism and Services, Vol. 11, Núm. 21, pp. 22-37

  2. A proposal for a scale measuring innovation in a total quality management context

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 31, Núm. 15-16, pp. 1703-1717

  3. Analysing trademark and social media in the fashion industry: tools that impact performance and internationalization for SMEs

    Journal of Fashion Marketing and Management, Vol. 25, Núm. 1, pp. 117-132

  4. Analysis of the web pages as a strategic tool of the most popular hotels worldwide and their comparison in different countries

    International Journal of Enterprise Information Systems, Vol. 16, Núm. 3, pp. 1-19

  5. Buenas Prácticas de la Agencia de Desarrollo Local de Alicante en materia de emprendimiento

    Terra: revista de desarrollo local, Núm. 7, pp. 299-304

  6. CSR in the spotlight: Location and gender as drivers of its development

    Knowledge Management for Corporate Social Responsibility (IGI Global), pp. 185-206

  7. Call for Papers for a Special Issue on COVID-19 and Novel Mixed Methods Methodological Approaches During Catastrophic Social Changes

    Journal of Mixed Methods Research

  8. Criterios de calidad clave para mejorar la gestión de las empresas colaborativas turísticas en España

    Investigaciones Turísticas, Núm. 19, pp. 73-103

  9. Determinantes organizativos de la gestión medioambiental en el sector hotelero

    Economía industrial, Núm. 418, pp. 31-40

  10. Digital Skills in Tourism: a Study from the Next Tourism Generation (NTG) Alliance

    15TH INTERNATIONAL FORUM ON KNOWLEDGE ASSET DYNAMICS (IFKAD 2020)

  11. Dirección Estratégica y Diseño Organizativo

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 623-627

  12. Do technology and social media preferences differ with age? A study of the use of social technologies for business purposes in Spain

    Journal of Computer Information Systems, Vol. 60, Núm. 2, pp. 101-112

  13. Economías de aglomeración y absorción de conocimiento. Revisión de la literatura

    III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020

  14. El diagnóstico de necesidades de tutorización desde la perspectiva del alumnado: un acercamiento participativo a partir del uso de la herramienta del flujograma

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2020 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 811-822

  15. El uso de la gamificación en dirección estratégica de la empresa

    La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 1034-1043

  16. Establishment mode choice by Chinese firms in Latin America: The role of host country-specific experience and government official visits

    Thunderbird International Business Review, Vol. 62, Núm. 1, pp. 49-63

  17. Explanatory factors of entrepreneurship in food and beverage clusters in Spain

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 14

  18. FDI drivers and establishment mode choice of emerging-market MNEs: The role of state ownership

    European Journal of International Management, Vol. 14, Núm. 1, pp. 144-172

  19. Family involvement and Spanish hotel chains’ entry modes abroad

    Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 11, pp. 1375-1393

  20. Family involvement, internationalisation and performance: An empirical study of the Spanish hotel industry

    Journal of Hospitality and Tourism Management, Vol. 42, pp. 173-180