Fachbereich
ORGANIZACION DE EMPRESAS
Publikationen (54) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2020
-
A Taxonomy of Quality Standard Adoption: Its Relationship with Quality Management and Performance in Tourism Organizations In Spain
Journal of Tourism and Services, Vol. 11, Núm. 21, pp. 22-37
-
A proposal for a scale measuring innovation in a total quality management context
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 31, Núm. 15-16, pp. 1703-1717
-
Analysing trademark and social media in the fashion industry: tools that impact performance and internationalization for SMEs
Journal of Fashion Marketing and Management, Vol. 25, Núm. 1, pp. 117-132
-
Analysis of the web pages as a strategic tool of the most popular hotels worldwide and their comparison in different countries
International Journal of Enterprise Information Systems, Vol. 16, Núm. 3, pp. 1-19
-
Buenas Prácticas de la Agencia de Desarrollo Local de Alicante en materia de emprendimiento
Terra: revista de desarrollo local, Núm. 7, pp. 299-304
-
CSR in the spotlight: Location and gender as drivers of its development
Knowledge Management for Corporate Social Responsibility (IGI Global), pp. 185-206
-
Call for Papers for a Special Issue on COVID-19 and Novel Mixed Methods Methodological Approaches During Catastrophic Social Changes
Journal of Mixed Methods Research
-
Criterios de calidad clave para mejorar la gestión de las empresas colaborativas turísticas en España
Investigaciones Turísticas, Núm. 19, pp. 73-103
-
Determinantes organizativos de la gestión medioambiental en el sector hotelero
Economía industrial, Núm. 418, pp. 31-40
-
Digital Skills in Tourism: a Study from the Next Tourism Generation (NTG) Alliance
15TH INTERNATIONAL FORUM ON KNOWLEDGE ASSET DYNAMICS (IFKAD 2020)
-
Dirección Estratégica y Diseño Organizativo
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 623-627
-
Do technology and social media preferences differ with age? A study of the use of social technologies for business purposes in Spain
Journal of Computer Information Systems, Vol. 60, Núm. 2, pp. 101-112
-
Economías de aglomeración y absorción de conocimiento. Revisión de la literatura
III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020
-
El diagnóstico de necesidades de tutorización desde la perspectiva del alumnado: un acercamiento participativo a partir del uso de la herramienta del flujograma
Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2020 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 811-822
-
El uso de la gamificación en dirección estratégica de la empresa
La docencia en la Enseñanza Superior: Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas (Octaedro), pp. 1034-1043
-
Establishment mode choice by Chinese firms in Latin America: The role of host country-specific experience and government official visits
Thunderbird International Business Review, Vol. 62, Núm. 1, pp. 49-63
-
Explanatory factors of entrepreneurship in food and beverage clusters in Spain
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 14
-
FDI drivers and establishment mode choice of emerging-market MNEs: The role of state ownership
European Journal of International Management, Vol. 14, Núm. 1, pp. 144-172
-
Family involvement and Spanish hotel chains’ entry modes abroad
Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 11, pp. 1375-1393
-
Family involvement, internationalisation and performance: An empirical study of the Spanish hotel industry
Journal of Hospitality and Tourism Management, Vol. 42, pp. 173-180