Publicaciones (122) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. "Interesante no, lo siguiente": análisis cognitivo de una construcción cuantificativa del español actual

    LEA: Lingüística Española Actual, Vol. 42, Núm. 1, pp. 41-59

  2. 'Don't you ma'am me!': A construction-based analysis of the schema 'don't you v me' expressing disapproval in english

    NJES Nordic Journal of English Studies, Vol. 19, Núm. 1, pp. 322-349

  3. 238. Aprender y enseñar con la escala del mapa para el profesorado de la “generación Z”: la competencia digital docente

    Ar@cne, Núm. 24

  4. A bit o' footy rabbit: Some notes on football rhyming slang

    Lebende Sprachen, Vol. 65, Núm. 1, pp. 20-48

  5. Academic achievement and failure in university studies: Motivational and emotional factors

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 23, pp. 1-14

  6. Acciones populares urbanísticas.

    Práctica urbanística: Revista mensual de urbanismo, Núm. 164

  7. Actividades económicas y urbanas en ejes estructurantes metropolitanos. La aportación de los datos geolocalizados de Google Places

    Urbano, Vol. 23, Núm. 42, pp. 80-97

  8. An adaptive machine learning methodology applied to neuromarketing analysis: Prediction of consumer behaviour regarding the key elements of the packaging design of an educational toy

    Social Sciences, Vol. 9, Núm. 9

  9. Anaphora and Subjectification in Lexicalized Feminine Clitic Constructions

    Catalan journal of linguistics, Núm. 2020, pp. 61-91

  10. Análisis del brand placement en La casa de papel

    Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 48, pp. 223-245

  11. Análisis interdisciplinar de la serie élite (Netflix): narrativas transmedia, generación Z, tendencias del consumidor y brand placemetn

    Revista Inclusiones: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales, Vol. 7, Núm. 20, pp. 1-26

  12. Apiturismo como experiencia de turismo alternativo: Caso de estudio de la Ruta de la Miel de Camperola Tours a partir de investigación ágil

    Rotur: revista de ocio y turismo, Vol. 14, Núm. 2, pp. 105-123

  13. Bibliometric, social networks and google scholar references analysis of the doctoral thesis defended in Spain about addictions (1976-2018)

    Health and Addictions / Salud y Drogas, Vol. 20, Núm. 2, pp. 170-181

  14. Brand Placement in Music Videos: Artists, Brands and Products Appearances in the Billboard Hot 100 from 2003 to 2016

    Journal of Promotion Management, Vol. 26, Núm. 6, pp. 874-892

  15. COVID-19 Infection Process in Italy and Spain: Are Data Talking? Evidence From ARMA and Vector Autoregression Models

    Frontiers in Public Health, Vol. 8

  16. COVID-19, the beer flu; or, the disease of many names

    Lebende Sprachen, Vol. 65, Núm. 2, pp. 411-438

  17. Channels of commercialization of family agriculture: the case of the community of Boa Vista de Acara, Amazon paraense-Brazil.

    REVISTA TECNOLOGIA E SOCIEDADE, Vol. 16, Núm. 45, pp. 123-150

  18. Characteristics and Circumstances of Falls in the Community-Dwelling Older Adult Population

    Journal of Primary Care and Community Health, Vol. 11

  19. Ciclismo virtual, "e-cycling o cycling esports": A propósito de la reconfiguración de la modalidad deportiva en la reforma de 2020 de los estatutos de la real federación española de ciclismo

    Revista Aranzadi de derecho de deporte y entretenimiento, Núm. 68

  20. Compressive behaviour of advanced ceramics fabricated through 3D printing

    Anales de mecánica de la fractura, Núm. 37, pp. 147-151