Publicaciones (107) Publicaciones de JUAN MATIAS SEPULCRE MARTINEZ

2024

  1. Semi-c-periodicity, c-uniform recurrence and almost automorphy in the complex plane

    Quaestiones Mathematicae

  2. Sobre el uso de LaTeX en el ámbito docente

    Unión: revista iberoamericana de educación matemática, Núm. 71

2023

  1. Cohen strongly p-summing holomorphic mappings on Banach spaces

    Banach Journal of Mathematical Analysis, Vol. 17, Núm. 3

  2. Equivalent almost periodic functions in terms of the new property of almost equality

    Quaestiones Mathematicae, Vol. 46, Núm. 1, pp. 147-160

  3. La magia de las matemáticas

    Matemáticas infinitas: curiosidades y hechos matemáticos (Servicio de Publicaciones), pp. 339-359

  4. Matemáticas infinitas: curiosidades y hechos matemáticos coord.

    Servicio de Publicaciones

  5. On Holomorphic Mappings with Compact Type Range

    Bulletin of the Malaysian Mathematical Sciences Society, Vol. 46, Núm. 1

  6. Stepanov and Weyl Classes of c-Almost Periodic Type Functions

    Complex Analysis and Operator Theory, Vol. 17, Núm. 8

  7. The class of c-almost periodic functions defined on vertical strips in the complex plane

    Revista matemática complutense, Vol. 36, Núm. 2, pp. 707-724

2021

  1. A class of functional equations associated with almost periodic functions

    Aequationes Mathematicae, Vol. 95, Núm. 1, pp. 91-105

  2. A new geometrical perspective on Bohr-equivalence of exponential polynomials

    Analysis and Mathematical Physics, Vol. 11, Núm. 2

  3. Anàlisi d'una variable real II

    Servicio de Publicaciones

  4. Asymmetric free spaces and canonical asymmetrizations

    Studia Mathematica, Vol. 261, Núm. 1, pp. 55-108

  5. Bohr's equivalence theorem revisited

    Proceedings of the 7th Workshop in Mathematical Analysis in Alicante 2020

  6. Los conceptos fundamentales de las matemáticas a través de la experiencia

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2541-2560