GONZALO
LORENZO LLEDO
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
JORGE
POMARES BAEZA
CATEDRATICO/A DE UNIVERSIDAD
Publikationen, an denen er mitarbeitet JORGE POMARES BAEZA (12)
2017
-
Gestión de calidad, autoaprendizaje y docencia virtual en el Máster Universitario en Automática y Robótica
Investigación en docencia universitaria: diseñando el futuro a partir de la innovación educativa (Octaedro), pp. 684-693
-
Gestión de calidad, autoaprendizaje y docencia virtual en el Máster Universitario en Automática y Robótica
XV Jornades de Xarxes d’Investigació en Docència Universitària-XARXES 2017: Llibre d'actes
2016
-
Bibliometric indicators in the study of Asperger syndrome between 1990 and 2014
Scientometrics, Vol. 109, Núm. 1, pp. 377-388
-
Design and application of an immersive virtual reality system to enhance emotional skills for children with autism spectrum disorders
Computers and Education, Vol. 98, pp. 192-205
-
New Educational Challenges and Innovations: Students with Disability in Immersive Learning Environments
VIRTUAL LEARNING (INTECH EUROPE), pp. 101-120
2015
-
Control of Redundant Joint Structures Using Image Information During the Tracking of Non-Smooth Trajectories
Journal of Intelligent and Robotic Systems: Theory and Applications, Vol. 78, Núm. 1, pp. 33-46
2014
-
La inclusión de entornos virtuales en la intervención del alumnado del espectro autista
Comunicación y Pedagogía: nuevas tecnologías y recursos didácticos, Núm. 279, pp. 87-91
2013
-
Inclusion of immersive virtual learning environments and visual control systems to support the learning of students with Asperger syndrome
Computers and Education, Vol. 62, pp. 88-101
2012
-
COMPUTER VISION AND IMMERSIVE VIRTUAL REALITY: NEW SUPPORT TOOLS IN THE EDUCATIONAL INTERVENTION OF STUDENTS WITH ASPERGER SYNDROME
EDULEARN12: 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
2011
-
IMMERSIVE LEARNING USING VIRTUAL REALITY AND AUGMENTED REALITY BASED ON VISUAL SERVOING: APPLICATION TO STUDENTS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
2011 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI)
-
Las necesidades del alumnado con síndrome de Asperger: orientaciones y propuestas desde la innovación inclusiva
La práctica educativa en la Sociedad de la Información: Innovación a través de la investigación (Marfil), pp. 243-254
2010
-
Diseño de un modelo de indicadores de competencias TIC en la docencia universitaria
VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari