Argitalpenak (92) JUAN RAMON RICO JUAN argitalpenak

2022

  1. Does the global activity limitation indicator measure participation restriction? Data from the European Health and Social Integration Survey in Spain

    Quality of Life Research, Vol. 31, Núm. 5, pp. 1335-1344

  2. Efficient k-nearest neighbor search based on clustering and adaptive k values

    Pattern Recognition, Vol. 122

  3. Extracción de perfiles de alumnos de programación en estudios superiores mediante aprendizaje automático en evaluaciones tipo juez en línea

    Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria: Volumen 2022 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 187-197

  4. Extracción de perfiles de alumnos de programación en estudios superiores mediante aprendizaje automático en evaluaciones tipo juez en línea

    Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2021-22 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 1707-1708

  5. Influence of individual versus collaborative peer assessment on score accuracy and learning outcomes in higher education: an empirical study

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 399-399

  6. Influence of individual versus collaborative peer assessment on score accuracy and learning outcomes in higher education: an empirical study

    Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 47, Núm. 4, pp. 570-587

  7. Predicting exclusive breastfeeding in maternity wards using machine learning techniques

    Computer Methods and Programs in Biomedicine, Vol. 221

2021

  1. A multimodal approach for regional GDP prediction using social media activity and historical information

    Applied Soft Computing, Vol. 111

  2. Impacto del factor humano en el éxito de actividades de evaluación entre iguales

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 763-784

  3. Machine learning with explainability or spatial hedonics tools? An analysis of the asking prices in the housing market in Alicante, Spain

    Expert Systems with Applications, Vol. 171