FELIX
ESCALONA MONCHOLI
PROFESOR/A AYUDANTE DOCTOR/A
ESTER
MARTINEZ MARTIN
PROFESOR/A TITULAR UNIVERSIDAD
ESTER MARTINEZ MARTIN-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (10)
2021
-
Puesta en marcha y evaluación de una plataforma remota orientada a la docencia en robótica para la asignatura de Visión Artificial y Robótica
Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2020-21 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 687-706
2020
-
EVA: EVAluating at-home rehabilitation exercises using augmented reality and low-cost sensors
Virtual Reality, Vol. 24, Núm. 4, pp. 567-581
-
La competición como mecanismo de aprendizaje e instrumento de evaluación en asignaturas del grado en Ingeniería Robótica
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: Convocatòria 2019-20 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 817-822
-
Socially assistive robots for older adults and people with autism: An overview
Electronics (Switzerland), Vol. 9, Núm. 2
-
THE COMPETITION AS ASSESSMENT TOOL IN ROBOTICS ENGINEERING
14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)
-
THE ROLE OF PROACTIVITY IN A COMPUTER VISION SUBJECT
14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)
2019
-
A PROJECT-BASED LEARNING IN ROBOTICS ENGINEERING: A PILOT STUDY
13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019)
-
ANALIZING STUDENTS AND TEACHERS' EMOTIONS DURING CLASS FOR IMPROVED LEARNING
13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019)
-
Coordinación de contenidos entre las asignaturas de sistemas inteligentes, sistemas de percepción y visión por computador del Grado de Ingeniería Robótica
Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 923
2018
-
Geoffrey: An automated schedule system on a social robot for the intellectually challenged
Computational Intelligence and Neuroscience, Vol. 2018