Departament: GEOGRAFIA HUMANA

Àrea: Geografia Humana

Grup d'investigació: Geografia Humana

Grup d'investigació: GEOPOLÍTICA: Estudis Interdisciplinaris sobre Migracions, Conflictes Territorials i Cooperació (GECOTEMI)

Correu: samuel.ortiz@ua.es

Doctor per la Universitat d'Alacant / Universidad de Alicante amb la tesi La producción campesina de un espacio cooperativo dinámicas territoriales hacia una soberanía alimentaria 2014. Dirigida per Dr. José Daniel Gómez López.

Llicenciat en Geografia (2008), Doctor en Geografia en 2014 - Esment Doctor Internacional -. Màster en Administració i Direcció d'Empreses d'Economia Social (MADES-2010), especialitat en Cooperatives Agràries. Altres estudis de post-grau en Cooperació Internacional per al Desenvolupament per la Universitat d'Alacant (EUCID-2010). Director del Grup de Recerca en GEOPOLÍTICA: Estudis Interdisciplinaris sobre Migracions, Conflictes Territorials i Cooperació (GECOTEMI) i membre del Grup de Recerca de Geografia Humana. Actualment, Professor Permanent Laboral (LOSU) el Departament de Geografia Humana. També codirigeix la revista científica GeoGraphos, especialitzada en temes de geopolítica, geografia, i ciències socials. Altres temàtiques de recerca: espai geogràfic, dinàmiques socioterritoriales, treball cooperatiu i cooperativisme, soberania alimentària, dialèctica, geopolítica, turisme rural, transformació social.