Publicacións nas que colabora con FRANCISCO JOSE CASTELLANOS REGALADO (10)

2025

  1. On the use of synthetic data for body detection in maritime search and rescue operations

    Engineering Applications of Artificial Intelligence, Vol. 139

2024

  1. A Region-Based Approach for Layout Analysis of Music Score Images in Scarce Data Scenarios

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

2023

  1. Test-Time Augmentation for Document Image Binarization

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

2022

  1. Domain adaptation for staff-region retrieval of music score images

    International Journal on Document Analysis and Recognition

2021

  1. UNSUPERVISED DOMAIN ADAPTATION FOR DOCUMENT ANALYSIS OF MUSIC SCORE IMAGES

    Proceedings of the 22nd International Conference on Music Information Retrieval, ISMIR 2021

  2. Unsupervised neural domain adaptation for document image binarization

    Pattern Recognition, Vol. 119

2020

  1. Automatic scale estimation for music score images

    Expert Systems with Applications, Vol. 158

2019

  1. Desarrollo de un servicio online para el uso de técnicas de aprendizaje automático orientadas a la detección de anomalías en la evaluación docente

    Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària: convocatòria 2018-19 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 681

  2. Sistema para la detección temprana de anomalías en la evaluación usando técnicas de aprendizaje automático

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 4

2018

  1. Estudio y diseño de técnicas de aprendizaje automático orientadas a la detección temprana de anomalías en la evaluación docente

    Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria: Convocatoria 2017-18 (Instituto de Ciencias de la Educación), pp. 2923-2938